uitstekende sleutelbenen krijgen. tips?

Hei,
Ik heb zelf sleutelbenen die helemaal niet zichtbaar zijn alleen als ik me schouders naar elkaar toe trek.
Maar ik vind het vreselijk mooi als meisjes een beetje uitstekende/zichtbare sleutelbenen hebben!
Ik heb op google gezocht maar heb niets kunnen vinden.
Misschien weten jullie iets om je sleutelbenen te laten ‘‘groeien’’ of zichtbaar te laten maken. :flushed:

-En t is niet de bedoeling om af te vallen voor dit-

and this, ladies and gentlemen, is how an eating disorder starts.

je wilt zeker ook een thigh gap

minder op tumblr en weheartit kijken.

Hmmm ja uitstekende botten :smiling_face_with_three_hearts:

Sorry maar doe fv normaal zeg.

is een thigh gap zo erg dan… :’)

anyway dat heb je of dat heb je niet

Ik zou gewoon stoppen met eten, dan gaan er vanzelf wel dingen uitsteken.

Kom op. Botten laten groeien? Je hebt zulke dingen of je hebt t niet.

Daar is een operatie voor! Moet je maar even aan je huisarts vragen. Hij kan je vast verder helpen.

Groetjes aan de psycholoog.

Of je hebt het van nature, of je moet enorm vermageren.
Niet doen dus.

Dat kan volgens mij ook niet. Ik zou graag mijn hoofd 360 graden willen kunnen draaien zoals een uil. Helaas is me dat nog niet gelukt…

het is niet erg als je het van nature hebt, wel als je ziet hoe geobsedeerd sommige meiden raken om er een te krijgen.

hm ik las laatst idd ergens een artikel over dat het vet slecht is enzo maar meh het is mooi maar niet als ze er anorexia voor kweken

Hahahahaha

On topic: wat een onzin.

Meisje, niet doen.

Je kunt er niets aan veranderen, het is de bouw van je botten. Dus het is gewoon jammer, je hebt het te accepteren want je kunt er toch vrij weinig aan doen.

Misschien met bronzer accentueren wat je hebt? Maar speciaal er voor afvallen gaat wel te ver

Mygod. Ik wil er juist vanaf, waaaaaaaaaaarom wil je die!? :flushed:

Als je je sleutelbeen hebt gebroken gaat het meer uitsteken…

raad het je niet aan

Dafuq I just read? :flushed: