Uitstekende neus

Nee, mijn neus is niet uitstekend, Nee mijn neus steekt uit. Sinds de brugklas ging ik me schamen voor mijn neus. (ik heb nogal een punt neus) In de klas probeer ik met mijn hand voor mijn wang te gaan zitten zodat je minder van mijn neus ziet. Van de voorkant valt het niet zo op. maar van de zijkant vind ik het geen gezicht. Ik heb geen idee of het andere mensen ook stoort.

Mijn vraag is dus, Hoe zou ik mijn neus minder kunnen laten opvallen? Met make-up ofzo?

Ik heb ongeveer deze neus

(Bovenste rij en dan de laatste)

Het is een beetje een raare vraag inderdaad. Maar ik zit er wel mee. :dry:

Ruilen voor de mijne? Ik vind zo’n neus als op dat plaatje echt prachtig.

Mijn neus staat in mijn gezicht, dus die steekt niet uit. Wel een beetje raar, is net alsof er een krater in mijn gezicht zit…

Iedere neus steekt een paar centimeter uit, anders zou je geen neus hebben. Maar dit kun je niet shapen, dit moet je gewoon accepteren.

Ik heb net hetzelfde, ik haat het als mensen mij langs de zijkant zien omdat mijn neus zo vreemd lang is. Ik zit dan ook altijd met mijn hand ervoor en ik begin te stressen als mensen foto’s maken waar ik dan niet recht op sta. En mijn bril maakt het dan ook nog dat het meer opvalt ofzo.

Mijn neus is echt naast mijn borsten het gene waar ik het meest onzeker over ben.

Hoe oud ben je? Onzekerheid heeft ook met puberteit te maken. En als je er zo onzeker over bent, en er financieel klaar voor bent (of je ouders), zou ik een neuscorrectie overwegen. Ik denk dat shapen in dit geval niet werkt, of je moet het inderdaad accepteren.

Ik ben 13

Oh, nou, dan zou ik wachten tot ongeveer je 18e, en kijken of je dan nog steeds onzeker bent. En anders een neuscorrectie overwegen, als je er financieel klaar voor bent, nogmaals.

13 is inderdaad wat te jong.

Nose job

Het zal vast wel meevallen. En meestal valt het jezelf meer op dan anderen. Vooral als je je hand ervoor probeert te houden, dan gaan mensen pas kijken. Je bent mooi als je bent, en mensen kunnen(mogen, vind ik) je niet gaan afkraken op zoiets standaards als een neus

Dat is waar. Toen het in groep 8 steeds vaker dingen over mijn neus werden gezegt ging ik mezelf er zorgen over maken. Maar zelfs mijn beste vriendin vorig jaar grapte erover…

Ik zie eerlijk echt niets vreemds aan die neus :stuck_out_tongue: Maar je moet proberen er je niet zo op te focussen want volgens mij maak je je eigen onzekerheid alleen maar erger door vb je hand voor je neus te houden.

Ik snap nooit waarom mensen grappen over dit soort dingen… Echt, het is niet eens grappig. :")

Vooral niet als het over dingen gaat waarover je onzeker bent. Lekker negeren dat gedoe.

Als ik jou was zou ik me eerder zorgen maken over de slechte humor van die beste vriendin, dan over je neus.

Shapen is vooral om je neus smaller te laten lijken, dus ik weet niet of het mogelijk is. Maar je haar kan er wel voor zorgen dat je neus meer of minder opvalt. Trouwens je neus kan binnen een paar jaar best mooier zijn. Die van mij past nu beter bij mijn gezicht, dan als ik naar foto’s kijk van 8 jaar geleden. Ik weet niet juist hoe, maar je gezicht veranderd gewoon als je ouder wordt. Dus maak er je niet te druk over.

Zou wel lullig zijn met ademen, als je neus niet uitstak.

Nou hé bedankt jongens, ik denk dat ze er anders nooit achter was gekomen dat een neus hoort uit te steken en hem van haar gezicht geschraapt had. Levensreddend werk dit.

Die neus ziet er gewoon heel normaal uit op dat plaatje? :’) Probeer het te accepteren, over een paar jaar zul je zien dat het helemaal niet zo erg is.

Ik heb ook een vrij aparte neus. Maar so what! Het hoort bij je. Als je er echt zo mee zit, zou je plastische chirurgie kunnen overwegen.

Vind het gewoon een normale neus op het plaatje, een neus hoort uit te steken.
En dat je beste vriendin erover grapt vind ik gewoon erg kinderachtig, is niks grappigs aan. Het is gewoon jouw neus en hij is normaal. Probeer er niet teveel aan te denken, en het hoort dat je wat onzeker bent want je zit waarschijnlijk midden in je pubertijd. Echt, het is niet zo erg als dat je denkt :slightly_smiling_face: