Uitstekende botten schouders

Ik heb uitstekende botten bij mijn schouders (ben niet erg dun ofoso hoor)
En vind het echt niet mooi, maar hoe krijg ik het weg?

Ik denk niet dat je even een stukje bot kunt wegzagen zodat 'ie niet uitsteekt…

Niet.

Of dikker worden.

Of jezelf gewoon accepteren.

PS: Veel mensen vinden het juist mooi (zoals ik), dus ik zie het probleem niet.

Dat ligt gewoon aan de bouw van je lichaam, kun je niks aan doen hoor.

Maar eerst had ik het volgensmij niet.
Mn moeder zegt dat ik gewoon spieren moet kweken, werkt dat?

Bij mij niet. Je kan het proberen. Maar als ik jou was zou ik het gewoon accepteren. Het is heus niet lelijk. Waar je je wel niet druk om maakt.

Ik vind het mooi. Ik heb zelf dikke armen dus wees er blij mee.

O oke, want mn moeder denkt nu ook dat ik te weinig eet terwijl nu juist aan het vreten ben:(

Veel mensen hebben dat.
ik heb het ook, vooral aan me linkerkant, ik heb mijn sleutelbeen in me schouder gebroken en daardoor blijft er een bobbeltje zitten. maar nu zie je het niet echt meer
en zo erg vind ik het ook niet

Ik heb het ook. Alleen aan een kant meer dan aan de andere kant. Maar heb er weinig problemen eigenlijk :’) ik denk dat je het gewoon moet accepteren.

Ik moet zeggen dat het bij mij vroeger erger was dan nu en dat terwijl ik juist heel erg afgevallen ben.

Gewoon laten en zoals hier werd gezegd je moet het gewoon accepteren.
En ik zelf vind het niet lelijk hoor.

ik vind het juist mooi als je de botten in de schouders en hals mooi kan zien

Ik heb het best erg, maar ik vind het juist mooi.

ik heb het echt heel erg, maar ik ben wel dun. Zo erg dat ik bij de huisarts langsging voor iets anders, en dat hij vroeg of ik wist dat mijn schouderbladen extreem uitstaken :frowning_face:

Ik heb het ook en ik vind het ook mooi

Ik heb niet eens erg en vind het lelijk… maar ik schijn een van de weinige te zijn die botten bij de schouder/sleutelbenen etc. niet mooi vind :’)

Ik heb het niet en ik vind het lelijk

O mensen zit haar niet ze af te kappen/vertrouwen weg te halen

Het staat harstikke mooi accepteer gewoon hoe je bent of doe er iets aan :grin: (niet gemeen bedoeld)