Uitstapjes met vriendinnen

Hoi iedereen!

Twee van mijn vriendinnen zijn jarig en ik heb met twee andere vriendinnen afgesproken hen samen een cadeau te geven. Wij zagen vandaag in de stad niks leuks en hebben toen besloten hen een ‘bon’ te geven voor een gezellig dagje uit met zijn allen (vijven, dus).
Het enige probleem dat wij hebben is dat wij vanavond al het cadeau moeten ‘geven’, oftewel dan al een uitje moeten hebben uitgekozen. Ik heb op de site rondgekeken en een beetje op internet, alleen veel dingen zijn buiten ons budget, aangezien we alle drie nogal blut zijn en we ook voor onszelf nog moeten betalen. Daarom heb ik dus het topic aangemaakt, mijn excuses als dit niet de bedoeling is, maar ik heb dus vrij snel al een antwoord nodig. Ik zag ook geen ander topic hiervoor, misschien heb ik verkeerd gegoogled.
Ons budget is rond de €10-€15 per persoon (exclusief reiskosten oid). Wij wonen zelf in Utrecht, dus wij zoeken iets in de provincie Utrecht of rondom Utrecht (Zuid-Holland, Noord-Holland, Gelderland, Noord-Brabant). We zoeken iets actiefs of gezelligs (bijvoorbeeld een lunch, alleen hebben we dat al iets te vaak gedaan dus willen we dat liever niet).

Mijn vraag is nu of jullie iets leuks weten wat wij kunnen doen. We zijn trouwens allemaal 15! Alvast ontzettend bedankt!

up

Je hoeft jezelf niet na een kwartier al te uppen.

verder : http://lmgtfy.com/?q=uitjes+met+vriendinnen+in+utrecht+10+euro

Als je op de link hierboven heb geklikt en dan de eerste link (deze dus) dan heb je genoeg ideeën.

Dat heb ik al gezegd, ik heb weinig tijd en op google komen er veel dingen die buiten ons budget zijn of dingen die gewoon niet voor onze leeftijd geschikt zijn. Maar bedankt voor de moeite. :")

Dan maak je een bon waar op staat; voor een uitje wat we samen gaan bedenken, en klaar