Uitstap met de klas.. IDEEEN

Hey,
Wij gaan de voorlaatste dag van het school met de klas op uitstap (onze klastitularis gaat ook mee) maar we hebben ideeën nodig, want momenteel zijn er nog niet veel voorstellen gedaan :grin:
Hebben jullie leuke ideeën om met de klas te doen? We zijn een klas met 24 leerlingen (8 meisjes en 16 jongens)

Alvast bedankt! :kiss::kiss::kiss:

Wat is een klastitularis…?
En hoe oud zijn jullie? Ik zou met zijn allen uit eten gaan ofzo, misschien wokken?

Uit eten gaan is altijd leuk.

Wij gingen eigenlijk bijna altijd wokken haha, of bowlen anders is ook leuk.

Dropping en survival kwam inderdaad ook in mijn hoofd op.
Maar verder
Naar een Escape room?
Pretpark?
Je kunt ook waterskiën waarbij je aan een kabelbaan zit (cableski)
Lasergamen
Bowlen
Zwemmen
Picknicken
Kanoën
Wandklimmen
Indoorskaten
Raften
Snowboarden/skiën
Workshops
En alles kan altijd gecombineerd worden met uit eten of ergens een bbq o.i.d. natuurlijk

Ik neem aan dat jullie niet een groot bedrag hebben om te besteden? Zoals karten&lasergamen is allemaal wel leuk maar wel erg duur.
Hier een paar goedkopere opties (Niet dat ze super origineel zijn.)

• Zwemmen, in een binnen zwembad of als het lekker weer is bij een meer/strand.
  • Midgetgolfen. Klinkt super saai maar het kan echt een supergezellige en grappige dag worden!
  • Organiseer zelf een barbecue. Is helemaal niet veel werk en zal ongeveer tussen de 6 en 8 euro per persoon kosten. Hartstikke gezellig en een leuke afsluiter voor het jaar.
  • Speurtocht. Zet een speurtocht uit en laat hem eindigen bij iets waar je wat kan eten. Restaurantje/ ijssalon/ snackbar.
  • Kanoën. Kanoën is ook niet heel duur, je moet alleen wel een kano verhuuur in de buurt hebben.

Veel plezier alvast!