Uitslapen!

Hee!
Heeft iemand tips om langer uit te kunnen slapen?
Je hoort namelijk wel es van mensen die slapen dan tot vroeg in de middag. Hoe doen ze dat toch? Ik weet dat het een beetje verspilling van tijd is, maar ik wil dat es een keertje doen, haha.
xx

Laat naar bed gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ja dat is wel logisch ;p Nog andere mensen?

hahha geen idee, sommige mensen hebben dat volgens mij gewoon niet in zich;p mijn broers kunnen ook echt tot 3 uur smiddags in bed liggen. Dat lukt mij echt niet hoor;p

Mijn langste was om 2 uur naar bed , en om half 5 me bed uitgebeld door een boze vriendin dat ik een lui tyves varken ben en dat we afgesproken hadden xD

Gewoon laat naar bed idd

Blyven liggen :stuck_out_tongue:.

uitgaan, veel drinken (niet dronken worden, gewoon een kater)
ik werd vandaag om 13.40 wakker.

Bedankt iedereen ;p Ik ga wel laat naar bed, haha. maaar ik mag nog niet uit, dusja.

Gewoon blijven liggen/slapen. Als je wakker wordt, omdraaien en verder slapen. c’:

Ik kan ook heel slecht uitslapen. Maar als je bijvoorbeeld half 9 wakker word moet je gewoon je ogen dichtdoen en jezelf of dwingen te slapen of gewoon ff uurtje blijven liggen. Doe je dit elke dag, slaap je na een weekje tot uurtje of 12 uit. Tenminste, zo lukt het bij mij altijd. Werd vanochtend half 9 wakker en toen bleef ik gewoon lekker liggen en viel ik weer heeeerlijk in slaap!

Okee, bedankt!

dat licht aan de persoon
ik slaap met gemakt tot een uur of 1/2 smiddags
terwijl me ouders al sinds 9 uur op zijn
dnek dat het gewoon te maken heeft me jou manier van slapen zeg maar,.

Lol, ik blijf met gemak tot half 4 ‘s middags in mn bed liggen :’)

Die avond ervoor heel druk doen en dan heel lang opblijven tot een uur of 3/4… Als je uitgaat is het makkelijker zegmaar xD

Als je wakker word gewoon verder slapen proberen, ik kan ook niet echt uitslapen half 10/10 uur is echt mn max eigenlijk en dat haal ik niet heel vaak haha behalve als ik echt heel lang en heel veel heb gedanst en zo met uitgaan en dan ook nog wat heb gedronken dan haal ik het wel tot ergens in de middag maar anders echt niet.

ik heb wel is tot na 6 uur geslapen. Ik ga vaak laat naar bed, niet dat ik er trots op ben, maar zo is mijn ritme nou eenmaal :stuck_out_tongue: ik slaap ook ongeveer minimaal 11 of 12 uur per dag :confused:
dusja, het enige wat ik kan zeggen, is idd laat naar bed gaan :open_mouth:

Ik wordt bijna standaard om half 7 wakker :stuck_out_tongue:

Achja de rest van de familie is dat ook dus het is geen probleem
Maar mijn langste is tot half 9 sochts ;x

xx

de hele dag heel actief doen en laat gaan slapen;)
ikzelf heb er geen problemen mee hahaxD
maar ik meot om en om de hond uitlaten
dus de ene keer moet ik om 8 uur eruit
en anders lig ik zo tot een uur of 11 in mn bed;)

ik kan ook echt niet uitslapen word altijd rond 7 uur wakker
anders vind ik het eigenlijk ook wel jammer van mn tijd
bij mij helpt laat gaan slapen echt niet dan word ik alsnog rond 7/8 uur wakker en kan dan ook niet meer slapen
maar je zou idd gewoon je weer om kunnen draaien en je ogen weer dicht don dan lukt het denk ik ook wel als ik mn zus moet geloven xD

ik kan dus gewoon echt NIET uitslapen,
als ik om half3 ga slapen word ik gewoon om half9 wakker
ik word zowat iedere dag rond haf8/half9 wakker…
aan de ene kant wel fijn want als ik naar school moet
dan ben ik niet helemaal vertieft.