Uitslag?

Jaa ik heb allemaal van die soort pukkeltjes op mn wang maar het is echt heel erg :frowning_face: dus dan doe ik foundation op om het weg te werken maar dan word het natuurlijk alleen maar erger dus ik weet niet echt wat ik moet doen want ik had er ook een perongeluk opengekrapt en toen ging het bloeden

Even met rustlaten! Alleen dagcreme op smeren, verder niet.

Jaahh ga ik doen
Alleen dinsdag ga ik weer naar school
En dan wil ik echt wel make-up op hebben

Je kan toch wel paar dagen zonder foundation etc? Het valt de meesten waarschijnlijk niet eens op. En als het wel opvalt, jammer dan, het is je echte huid en daar gaan ze je heus niet anders om behandelen ofzo :’) Ik zou er gewoon echt geen make up op smeren totdat het weg is!

Haha ga ik doen :wink:

^Hihi, goedzo! Hopen dat het snel weer weg is! :slightly_smiling_face:

Als je puistjes of uitslag heb.
SMEER GEEN FAUNDATION!
Als je gaat douchen word je gezicht warm en gaan je porien opstaan, als je er dan een creme op doet is dat beter voor je gezicht.
Als je dus faundation op je gezicht gaat smeren en je porien zijn al dicht.
Gaat het dus fout en word het nog erger.

Meisjes op mijn school dragen allemaal faundation en maskara enz.
Dit doen ze omdat ze hun waren "ik " niet willen laten zien.
Ze vinden zich lelijk dus smeren ze zich maar vol onder.
Iedereen is natuurlijk wel niet tevree met iets.
Maar geloof me zonder make up ben je ook mooi!

Ik raad je aan koop anders faundation van vishi
die kan je bij de apotheek halen.
Die heb ik ook dat is betere faundation dan die goedkope troep!

Dit had mijn zus ook; allemaal kleine bultjes (beetje rood)? Dat is zonneallergie ofzo, dat je huid in een keer bultjes krijgt op je gezicht dat komt doordat je huid dan in een x weer aan de hoeveelheid zon moet wennen volgensmij, maar bij mijn zus ging het na een paar dagen vanzelf weg :slightly_smiling_face:

hebben ze kleur?
Sudocreme helpt altijd goed tegen dat soort plekjes, aanrader!

Dat eerste gedeelte over foundation is echt bullshit. Tegenwoordig is al die make-up enz. zo goed ontwikkeld dat het vrijwel geen verschil meer maakt. Dus stel, je wil per se make-up dragen; het hoeft niet zo te zijn dat het het erger maakt, elke huid reageert anders hierop. Vichy is inderdaad wel een goed merk, daar kunnen ze je ook goed advies geven.

maar OT: is het niet gewoon zonneallergie? Heb ik zelf ook wel eens last van namelijk…