Uitslag over hele gezicht

Hoii,

Ik ben zoals velen vannacht uitgeweest, en om 7 uur kwam ik thuis en heb ik mijn gezicht even afgewassen en een dagcreme opgedaan die ik normaal ook gebruik.

Nou word ik vanochtend wakker, mijn lippen voelden wel wat trekkerig aan dus ik deed er vaseline op en daarna heb ik een tosti en een oliebol gegeten. Ik kom weer boven op mijn kamer en inneens staat mijn hele gezicht vol met uitslag…

Het lijkt wel een allergische reactie en mijn hele gezicht jeukt…

Iemand een tip wat ik kan doen om dit weg te krijgen?^^

Naar de dokter zou ik zeggen, vooral als je hele gezicht onderzit. En ik zou vooral niks erop smeren, zeker dingen met parfum en parabenen(die kunnen ook irritatie veroorzaken) niet. Misschien iets van komkommer erop om te verkoelen of je gezicht wassen met havermout… succes.

Ik denk dat het een allergische reactie is. Dus ik zou naar de dokter gaan. Niet er aan zitten! Sterkte!

Inderdaad iets verkoelends erop leggen en naar de dokter gaan.

Hebben jullie antihistamine tabletjes in huis? Ik had een keer een héle heftige allergische reactie en toen heb ik zo eentje genomen toen nam het wel langzaam af, maar ik en mijn vader hebben veel allergieën dus we hebben die dingen altijd in huis :’)

Koelen + anti allergie pilletje denk ik en even de huisarts bellen

Even een uur of 2 afwachten, en het verkoelen. Als het dan niet minder word gewoon naar de dokter gaan !

Ik heb een koud washandje op mijn gezicht en bel zometeen eventjes de huisarts, het brand nu ook gewoon heel pijnlijk en irritant…

Ik ben ook allergisch voor ratten en katten terwijl ik zelf 3 ratten heb… Ik krijg er altijd wel uitslag en andere klachten van, maar uitslag op mijn gezicht heb ik nog nooit gehad…

Dankjulliwel voor de reacties (:

Wat een geluk wat een geluk… De huisartsenpost is niet bereikbaar…^^

Is ie nog wel open dan?

Nee open en telefonisch niet bereikbaar… Heeft vast met nieuwjaar te maken zegt ons mam…