Uitslag op gezicht

Gister ging ik met wat vrienden/vriendinnen naar walibi fright night ^^ super leuk.In de ochtend deed ik mn ding ik douchte deed mijn make up en kleden me aan. Oke nu komt het toen ik in walibi was gingen we even naar de toiletten en natuurlijk kijk je ff in de spiegel hoe je der uit ziet en tot mn verbazing had ik een soort van uitslag op mijn gezicht :bored:… jaa ik schok me dood! ik heb geen idee hoe ik hier aan kwam het zit namelijk aan de zijkand van mn gezicht en het zijn zeg maar sproeten maar dan rood en het doet ook geen pijn. nu wil ik echt heel graag weten hoe ik der aan kom en hoelang het nog op mijn gezicht zit… Ik zat te denken aan mijn foundation ik weet niet waarom maar misschien komt het daardoor ik gebruik deze nu sinds 2 weken. ik wil der heeeeeel graag antwoord op want als het mijn foundation is kan ik die beter niet meer gebruiken nu ik hem aangezien graag wilt gebruiken om het te verbergen. X

probeer een paar dagen geen foundation op je gezicht te doen. Als de vlekjes weggaan weet je dat het daar aan ligt :slightly_smiling_face:

Je topictitel moet duidelijk zijn en mag niet in hoofdletters, dat ga ik even voor je aanpassen.

Ik zou deze foundation trouwens maar even niet opdoen. Wel gek dat het dan maar aan één kant van je gezicht zit. Wat je eventueel nog kunt doen is de dokter bellen en advies vragen. Misschien kun je langskomen en kan hij er een zalfje of iets voor geven waardoor het sneller weg kan gaan.