Uitschrijven Rooms-Katholieke kerk

Sorry als dit topic hier verkeerd staat, ik wist niet waar ik hem moest plaatsen.

Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het uitschrijven bij de Rooms-Katholieke kerk? Ik heb al deze stappen gevolgd Uitschrijven kerk maar ik durf ze nog niet te versturen omdat ik bang ben dat het niet werkt ofzo… Heeft iemand hier ervaring mee of tips?

Liefs.

Niet lulig bedoelt maar je rede om het nog niet te versturen is dat je bang bent dat het niet werkt. Je merkt alleen of het werkt als je het doet.

Je kan ook gewoon deze stappen volgen, werkt altijd
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/gs_howto_uitschrijven_bij_de_k.html

waarom zou je je willen uitschrijven?
ik sta ook ingeschreven, maar doe niets meer aan mijn geloof en volgens mij heb ik er ook geen last van dat ik ingeschreven sta.

Ik heb t even aan mijn vader laten zien, en die zegt dat je de juiste manier hebt gevonden om je uit te schrijven. Al is het apart dat als ik verder lees je het niet met 1 brief kan doen, maar je ook nog een boze dreigende brief terug krijgt die je moet ondertekenen.
Wat een administratieve rompslomp allemaal.
Je kunt altijd je gemeente bellen als je er niet meer uitkomt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen,

Liefs

Volgens mij werkt het wel…
Mijn moeder had het er laatst over dat je dus n brief daarnaartoe moest sturen :slightly_smiling_face: