uitscheuren

hey meiden,
ik heb een probleempje: ik heb nu al ongeveer een maand sex met mijn vriend, bij de eerste keer deed het erg pijn en bloedde ik ook maar dat is normaal. bij de tweede keer deed het ook nog pijn en bloedde ik weer erna wat ik ook niet zo gek vond.

maar nu hebbben we het toch al best een aantal keren gedaan, maar ieders keer als hij in mij gaat doet het pijn, en iedere keer bloed ik na de sex. we dachten dat het misschien een wondje was en we hebben anderhalve week gewacht zodat het kon genezen. de laatste keer dat we het hebben gedaan na die anderhalve week deed het weer pijn, maar daar heb ik me zo onderhand wel overheen weten te zetten. het gekke is dan ook dat het in het begin als hij in me gaat pijn doet maar als we eenmaal bezig zijn het geen pijn meer doet. nu na de laatste keer bloedde ik weer maar wel ietsje minder als eerst.

ik heb mijn vagina eens goed bekeken in de spiegel en ik krijg het idee dat er van de opening van mijn vagina naar mijn anus toe een scheurtje zit (ik weet het niet heel zeker maar het lijkt wel zo) het zit niet tot aan mijn anus maar het gaat wel die kant uit. nu wilde ik weten of meedere meiden mijn probleem kennen en weten wat te doen. ik wil wel naar de dokter gaan maar ik zou graag wat tips of advies willen, en eventuele ervaringe van andere meiden. ik weet echt niet zo goed wat ik moet doen zou het misschien te smal zijn? want uitscheuren doe je normaal bij zwangerschap niet bij seks neem ik aan. betekend dit dan dat ik geen seks zou kunenn hebben zonder uit te scheuren of pijn te hebben?

dat was erg veel informatie :blush: mr bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

ik denk dat je hymen (maagdenvlies) iedere keer opnieuw een stukje scheurt als je seks hebt. maar als je denkt te zien dat er een scheur van je vagina naar je anus loopt dan zou ik toch zeker even naar de huisarts gaan.

glijmiddel proberen

glijmiddel hebben we de laatste keer geprobeerd en had het idee dat dat wat beter ging. ik weet niet zo zeker of het ook egt een scheurtje is (ben in dit soort dingen heel klunsig) maar nijntje19 is het dan zo dat je maagdenvlies iedere keer opnieuw een stukje kan scheuren? en gaat dit over? want dat zou het ook best eens kunnnen zijn want het steekt ieders keer zoals bij de eerste keer.

wat lovesbambi en nijntje 19 zeggen.

upp (sorry ik wil toch nog even antwoord op mijn vraag of de hymen inderdaad meerdee malen kan scheuren en of dit ook ooit ophoudt, dus niet dat telkens als ik het doe het weer scheurt en ik dus ieders keer pijn heb en bloed)

Het kan zijn dat jij jezelf teveel aanspant in het begin. Dus als jullie net beginnen dat je dan heel gespannen ligt enzo. Heb ik lang ook gehad. Daardoor span je alles daar heel erg aan en doet het pijn. Als je even bezig bent ontspan je langzaam en doet het geen pijn meer :slightly_smiling_face: beter gezegd; geniet dus ! haha

Ja dit denk ik ook

ja dat is wel zo, maar ik heb dat al eerder gelezen en heb dus geprobeert meer te ontspannen en ben er ook meer ontspannen gaan bijliggen maar de pijn blijft en het bloed ook :S (sorry dat ik er zo over doorga maar zit er egt mee:(

Ik heb af en toe ook een wondje op dezelfde plaats heb ik het gevoel. Het bloed wel niet bij mij, maar het doet soms gewoon wat pijn. En dat is altijd op die plek dan. Maar ik heb het zeker niet elke keer, alleen als het heel lang of ruw is zeg maar… Maar ik heb me ook afgevraagd of er iets aan te doen is buiten glijmiddel.

Ik denk trouwens niet dat je maagdenvlies zo vaak kan verder scheuren. Maar ben natuurlijk geen expert.

ik heb gehoord dat je wondjes kan laten dichtbranden bij de geanacoloog miss een oplossing, ik ga denk ik maar gewoon naar de huisarts…

misschien als hij vanuit een iets andere hoek naar binnen gaat dat het minder zeer doet? Ik heb zelf ook zoiets gehad en als hij iets meer van boven of juist via de onderkant erin gaat heb je kans dat het minder wordt =) en zorgen dat je goed nat bent, desnoods door glijmiddel.
Ik hoop dat je er iets aan hebt want ik begrijp heel goed dat het nogal vervelend is!

^ Ja bij mij hangt het er ook soms vanaf hoe hij binnen gaat… Bij mij genezen die wondjes altijd wel snel, àls het echt al een wondje is.

okeeej dat ga ik eens proberen, heel erg bedankt meiden!<3