hey meiden,
ik heb een probleempje: ik heb nu al ongeveer een maand sex met mijn vriend, bij de eerste keer deed het erg pijn en bloedde ik ook maar dat is normaal. bij de tweede keer deed het ook nog pijn en bloedde ik weer erna wat ik ook niet zo gek vond.
maar nu hebbben we het toch al best een aantal keren gedaan, maar ieders keer als hij in mij gaat doet het pijn, en iedere keer bloed ik na de sex. we dachten dat het misschien een wondje was en we hebben anderhalve week gewacht zodat het kon genezen. de laatste keer dat we het hebben gedaan na die anderhalve week deed het weer pijn, maar daar heb ik me zo onderhand wel overheen weten te zetten. het gekke is dan ook dat het in het begin als hij in me gaat pijn doet maar als we eenmaal bezig zijn het geen pijn meer doet. nu na de laatste keer bloedde ik weer maar wel ietsje minder als eerst.
ik heb mijn vagina eens goed bekeken in de spiegel en ik krijg het idee dat er van de opening van mijn vagina naar mijn anus toe een scheurtje zit (ik weet het niet heel zeker maar het lijkt wel zo) het zit niet tot aan mijn anus maar het gaat wel die kant uit. nu wilde ik weten of meedere meiden mijn probleem kennen en weten wat te doen. ik wil wel naar de dokter gaan maar ik zou graag wat tips of advies willen, en eventuele ervaringe van andere meiden. ik weet echt niet zo goed wat ik moet doen zou het misschien te smal zijn? want uitscheuren doe je normaal bij zwangerschap niet bij seks neem ik aan. betekend dit dan dat ik geen seks zou kunenn hebben zonder uit te scheuren of pijn te hebben?
dat was erg veel informatie mr bedankt voor de reacties