uitscheuren bij grote / dikke penis

Om te beginnen is dit serieus bedoeld…

Ik ben niet echt een groentje op seks gebied, heb meerdere bed partners gehad.
Nu heb ik een vriend met een heel ander gereedschap… Hij is en he groot en heel dik geschapen.
De eerste keer met hem voelde het de dag erna uren alsof hij er nog in zat later begon ik pijn te krijgen, vooral tijdens plassen.
De tweede keer deed het tijdens de seks al pijn en de dag erna nog steeds pijn en weer vooral met plassen, branderig/prikkend gevoel.

Voordat mensen over soa of iets dergelijks beginnen; dat is het niet komt echt door zijn formaat.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en tips?

Misschien moet hij iets voorzichtiger doen? Of je hebt een blaasontsteking ofzo, geen idee.

Heb ik ook last van gehad, hij was alleen mijn eerste. Onze eerste maanden (nu hadden we niet vaak seks door de pijn) had ik last van wat jij beschrijft. We zijn glijmiddel gaan gebruiken en sinds dien heb ik geen last meer.

Ik heb het ook gehad, bij mij ligt het er ook aan op de manier waarop hij erin gaat. Als ie vanuit een bepaalde hoek gaat, neemt hij een stukje huid mee lijkt het wel en dan voel ik het ook echt uitscheuren. Dat wordt dan een wondje en een paar dagen later is het weer geheeld. Misschien helpt het dus om wat voorzichtiger te doen, bij mij wel iig.

Ik heb er bij een jongen ook last van gehad. Zo erg dat het ook letterlijk scheurde en begon te bloeden. Uiteindelijk kwam dat omdat ik zo onbewust zo gespannen bij hem was. Dit kwam denk door het feit dat hij een enorme klootzak was, maar ik gewoon te verliefd was(naief, jup). De ‘deurtjes’ gingen down under gewoon dicht. Gek genoeg kan in mijn lichaam daar nu alleen maar voor bedanken haha.

Ontspannen is echt the key en vooral rustig aandoen, langzaam alles opbouwen. Inderdaad eventueel glijmiddel gebruiken.

Ik heb er ook met een jongen last van gehad en het is inderdaad allesbehalve prettig! Voor mij kwam het door de zenuwen, waardoor ik niet zo ‘nat’ was als nodig was om op een comfortabele manier seks te hebben.

Glijmiddel kan een optie zijn.
Verder, doe het gewoon rustig aan. Neem de tijd, laat het voorspel langer duren zodat je meer kunt ontspannen en ook wat natter wordt, dat zal waarschijnlijk een boel helpen! (Dat is in ieder geval mijn ervaring)

Na een tijdje past het wel.

Hee, ja heel herkenbaar. Bij mij ging het na een tijdje over. In het begin kwam het gewoon door de maat en dat ga je dan merken na een tijdje omdat je ietsje minder nat bent of door het standje… In het begin wel lastig maar na een tijdje merk je het niet meer

Na m’n eerste keer kreeg ik ook dat brandend gevoel + veel plassen. Het bleek een blaasontsteking te zijn. Na een week gaat dat over.

Misschien eens naar de huisarts gaan voor advies?

Heey, ja heel herkenbaar. Mijn vriend die is ook groot geschapen, ik heb al ongeveer 10 maanden seks met hem en ik heb er altijd wel last van gehad(afentoe niet) glijmiddel helpt, maar rustige(dus geen ruige) seks waarschijnlijk ook. Maar er valt niet echt zoveel aan te doen, maar je kan t wel verminderen door dus glijmiddel te gebruiken.

Dit! Plus misschien glijmiddel of iets dergelijks… Gewoon ‘rechtdoor’ erin gaan in plaats van bovenaf…

hahaha precies