Uitrekenen hoeveel procent je bij elkaar past

Ja, hoe moet dat ook al weer?! :blush: Oki, klinkt heel kinderachtig, maar ik vind het leuk, haha. :stuck_out_tongue:

Het was dat je de voornamen van elkaar moest nemen, en daar tussen LOVES moest zetten ofzo.
Dus dan kreeg je bijvoorbeeld: Lisa LOVES Bas ofzo. En dan moest je kijken of de letters overeen kwamen, maar verder werd ik het niet meer.

Oké, dit faalt hard, haha. Maar ik heb het een keer gehoord, en ik wil het eventjes wetennnn. :$$

oke…

:flushed: Lol.

Lisa

loves

bas

kijken hoevele L er in zit, hoeveel o etc

dan kom je op

10002
optellen
1+0 0+0 0+0 0+2

en dat is

1002
dat weer optellen

102
12 %

http://www.leukz.nl/lovemeter.php
Op die site kan je ook zoiets doen… maar dat is gewoon met een meter…

Oké, dankjewel!! (:

Die site faalt best wel, maakt niet uit welke naam je intypt je komt telkens op 100% :grinning_face_with_smiling_eyes:

@ Pinkmadworld: Ja dat viel mij ook al op! Haha

Ik kwam op 84.1% bij die hoor

ik op 100%

Wij telden anders :stuck_out_tongue: Je telt gewoon hoeveel keer elke letter voorkomt. Dus als je LISA LOVES BAS gebruikt, krijg je:
2+1+3+2+1+1+1+1 (voor L,I,S,A,O,V,E,B)
Alles optellen: 12 → 12%
De uitkomst is wel hetzelfde haha!

Maar dan kan je net zo goed gewoon alle letters tellen, in plaats van zo moeilijk te doen. En dat betekent dat mensen met hele lange namen het beste bij elkaar passen.

Right :’)

Dat hoeft niet hoor, ik heb dat keer voor de grap gedaan (ik heb een naam van 9 letters) + een vrij lange jongensnaam kwam ook laag percentage uit;)

Maar wat zij doet is toch gewoon de namen optellen? :stuck_out_tongue:

Haha, dat deden wij vroeger ook altijd :'D

Alleen wij hadden zo’n ding met;
Klik hier
Jongen Meisje
Zoenen, uiteten,disco,nog iets
En dan A B C D uitkiezen en 1 2 3 4 uitkiezen
En dan werd dr in de lijst uitgekozen met wie je dat ging doen :'D