uitpuilende buik

hee :grinning:
ik heb last van als ik mijn bikini aanheb dat mijn vet van mijn buik over mijn bikini hangt, ik mag soms bij mijn tante in de friettent werken en kan het dan niet laten om een blikje cola te drinken en wat frietjes op te peuzelen.
ik ga over 3 weken naar spanje, heeft iemand tips om een slankere buik te krijge? :flushed:

stoppen met de cola en de frietjes x]
je zegt t zelf al
en gaan sporten/veel water drinken
maar je wordt wel overal dunner en niet alleen je buik he…

In 3 weken zal het niet echt gaan :3
Maar kijk anders in die tientallen afvaltopics.

zwemmen schijnt goed te helpen

idd. zwemmen is heel goed! je gebruikt daarbij enorm veel spieren.
ga gwoon paar avonden in de week een flink aantal baantjes zwemmen.
en eet gezond! en drink vooral water!
in 3 weken gaat het je niet lukken, maar je ben dan al aardig opweg!

buikspieroefeningen?
voor de rest zou ik het niet weten, maar toch suces! :slightly_smiling_face:

Ik ben nu drie weken echt gezond aan het eten/sporten en alles, had hetzelfde probleem als jij en nu is mijn blubberbuikje veranderd in een plat buikje =D Het kan dus wel: gewoon goed letten op wat je eet (dus helaas… geen frietjes en cola xD), veel bewegen, buikspieroefeningen doen… En je kunt inderdaad eens kijken in de afvaltopics, daar staan ook lijstjes met gezonde tussendoortjes enzo, misschien heb je er wat aan:) Succes!

is dat serieus gelukt in 3 weken?

Jep…
Maar ik heb ook wel heel veel beweging gehad, en zo goed als geen vet of suiker gegeten. Leuk kan ik het niet noemen, soms zat ik er echt doorheen, maar ben wel blij met het resultaat^^

oh haha, daar heb ik de discipline niet voor xD Niet dat ik te dik ben ofzo, wil gewoon wat strakker zijn xD

Wow dat is echt knap,
en hoeveel beweegde je dan per week?

wat ook helpt is ongezonde tussendoortjes schrappen en vooral fruit/dingen met veel vezels tussendoor te eten. Val je niet alleen van af maar je voelt je ook minder “opgeblazen” :stuck_out_tongue:

Sommige mensen hier komen wel heel fanatiek over…
Je hebt wel vet en suiker nodig hè, je kan niet leven als een konijn, daar ben je nou eenmaal… geen konijn voor :stuck_out_tongue:
Frietjes en cola maken op zich niet uit, als je het maar niet te gek maakt. Een blikje cola per dag en een keertje frietjes per week maken echt niet uit. Eet gewoon fruit als tussendoortjes, fiets/wandel/loop hard (doe waar je lol in hebt, want het is wel vakantie hè), en eet drie keer per dag normaal, ga die drie maaltijden ook niet moeilijk doen met vlees en zo.
Alléén fruit en groente eten alléén water drinken en daarbij veel sporten lijkt mij niet gezond, je hebt ook andere dingen nodig, vooral als je veel energie gebruikt…