uitmaken?

Ik heb nu net iets langer dan een week met mn vriend. Hij stuurt altijd lieve smsjes naar mij maar ik ben niet meer verliefd op hem, dus ik wil het uitmaken. Maar hoe doe je zo iets? Ik wil m het liefste zo weinig mogelijk kwetsen. Ik doe het sws niet over sms of whatsapp. Misschien klinkt dit wat stom maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen… "$

Wees eerlijk tegen hem en vertel hem wat je voelt. Face to face.
En wacht er niet mee, het gaat alleen maar moeilijker worden. Succes!

Na een week ben je al niet meer verliefd? Ben je dat überhaupt geweest dan? Ik denk in de eerste plaats dat je beter niet aan de relatie had kunnen beginnen. Maar goed, ik zou hem gewoon rustig vertellen dat je niet meer verliefd op hem bent en hem niet aan het lijntje wilt houden. Wees gewoon eerlijk…

Ik had het ook al na een week. Ik had beter geen 'ja’moeten zeggen want ik was eigenlijk alleen verliefd als ik met hem was maar thuis niks en werd ik ook idd gek van dat gewatsap enso.
Ik zou het zo snel mogelijk uitmaken want ik heb dus twee weeekjes nog ‘net alsof’ gedaan omdat ik het zo zielig vond.
Zo snel mogelijk uitmaken dus want nu heb ik spijt!!!

En btw hoe je het ook doet. Alles zal hem kwetsen. Zeg a.u.b niet: Ik wil vrienden blijven.
Dat is echt een not done. Maar je kan natuurlijk wel nog vrienden blijven maar niet zeggen gewoon.

Laaat het ons weten!!!

http://www.girlscene.nl/pages.php?page=736278

‘Help! hoe maak ik het uit met mijn vriendje?’

Hebben jullie ook nog ideeën wat ik ongeveer kan zeggen tegen hem?? "$

“Sorry, ik vind je een aardige jongen, maar ik ben toch niet verliefd op je.”

Had ik vroeger ook haha… dan denk je eerst ohh verliefd. Maar dan heb je eenmaal verkering en dan denk je ‘hmm toch niet’ hoe sneu het ook is. Niet wachten! En een les voor de volgende keer :slightly_smiling_face:

zeg hem gewoon de waarheid, alsof hij gaat onthouden op wat voor manier je het zegt.

Gewoon iets als, Sorry, ik ben er achter gekomen dat ik toch niet echt verliefd op je ben. Maar ik vind je nogsteeds een hele aardige jongen.

komt me bekend voor dit verhaal…
gisteravond had ik een ‘first date’ met een jongen die mij al 3 maanden leuk vindt. ik had eindelijk besloten hem een kans te geven, en begon hem zelfs leuk te vinden. en gisteravond was het heel gezellig maar toch: het gevoel is weg.
Ik ga het hem de volgende keer dat ik hem zie gewoon zeggen, maar vind het wel heel zielig voor hem. Heb ik hem net hoop gegeven, laat ik hem weer vallen.