Uitmaken.

Ik heb het uitgemaakt met mijn ‘Vriendje’
Ik heb geen gevoelens voor hem en we hadden net 1 maand dus het was nog niet echt iets, ik zat nog erg met mijn vorige relatie die nu 4 maanden uit is.
Nu heb ik het hem helemaal uitgelegt maar hij wil er maar niet aangeloven.
Ik heb gewoon gezegt dat ik hem niet voor de gek ga houden en dus beter ermee kan stoppen voordat ik er mee doorga en ik niet gelukkig word en hij ook niet omdat mijn gedrag dan ook veranderd.

Hij wil hier niet aan geloven en stuurt van alles om me zeg maar ‘om te praten’
omdat ik niks voel werkt dit niet… en dat leg ik hem ook uit.
Ik voel me hier echt heeel rot om! maar ik moet natuurlijk niet blijven alleen om hem , ik moet ook aan mezelf denken want ik heb al genoeg moeilijkheden gehad hiervoor…

Ik weet niet zo goed hoe ik hier nu mee om moet gaan omdat hij maar door blijft gaan, Iemand tips…?

Heb je het face to face uitgeleged of via whatsapp of iets dergelijks? Als je dat laatste hebt gedaan, verdient hij nog een face to face talk. En als het wel gewoon live plaatsvond, kun je hem nu negeren. Lullig voor hem, maar hij houdt dan vast een keer op.

Omdat we een afstand hebben gaaat het lastig face 2 face. Maar ik ga natuurlijk wel nog een keer afspreken ,dat verdiend hij.

Oké, geef hem dat aan, zorg dat hij dan ook de ruimte krijgt om zijn woord te doen en geef goed aan dat het echt klaar is. Tot het werkelijke gesprek plaatsvindt kun je hem van te voren al duidelijk maken dat er echt niks meer inzit, zodat hij geen valse hoop heeft of iets dergelijks.

Dat maak ik hem ook duidelijk. Maar hij wil er niet aan geloven.

Als hij na dat face 2 face gesprek nog blijft irriteren (om het maar zo te zeggen), zou ik hem negeren. Dan houdt ie vanzelf echt wel op.

Ik heb dat ook gehad met mijn ex. Na een aantal maanden maakte ik het uit, omdat mijn gevoelens weg waren en we pasten gewoon niet bij elkaar. Hij heeft mij toen maandenlang smsjes gestuurd om het proberen uit te praten. Hij kwam aan m’n deur, omdat hij wilde zeggen hoeveel hij van mij hield en dat hij niet zonder me kon. Ik ben zelf heel gevoelig, maar omdat ik gewoon echt klaar met hem was, deed het me niks. Dit heeft meer dan 2 jaar geduurd en toen ben ik echt ZO boos geworden, dat hij een hele tijd niks meer durfde te zeggen. Toen kwam ik hem laatst weer een keer tegen, ik zei alleen maar ‘hoi’ en toen begonnen de smsjes, facebookberichtjes en dergelijken weer. Toen ben ik nogmaals helemaal uit m’n stekker gegaan en nu flikt ie het niet meer. :’)

Nu bedoel ik niet dat je hem meteen kapot moet schelden, je moet hem ook wat tijd geven om het te verwerken. Ik denk dat je hem het beste kan negeren en als het echt uit de hand loopt zoals bij mij, scheld hem dan gewoon verrot. :’) Dat helpt echt. Als je lief blijft, snappen ze het niet.

Oja dit ken ik.
Ik heb 3.5 jaar een relatie gehad, en ik werd verliefd op een ander. Toen ik het uitmaakte, wou 'ie mij echt niet laten gaan. Kosten wat het kost. Ik zei heel duidelijk *recht in zijn gezicht*: ’ Ik wil je gewoon niet meer '. Hard maar waar. Hij begon te huilen… :confused: maar alsnog. Hij woont in het oosten en ik in het westen. Dus we wonen ook best ver van elkaar af (oja het is nog uit). Maar wat ik wil zeggen, laat je niet ompraten hoor. Blijf sowieso bij je standpunt. Of dat nou mét hem is, of zonder hem. Face to face is een stuk beter iig… Dan zie je elkaar. Maar succes!