Uitmaken..

Hai,

Ik ben nog maar 3 dagen samen met een jongen ik vond hem wel leuk lief enz… maar ik heb eigenlijk geen gevoelens (meer) voor hem alleja hij is gewoon TE lief echt zo’n slijmbal en hij is nogal raar ik ga zwijgen over zijn obsessie… Het gaat zowizo in sms zijn want het is nog lang vakantie en hij woont ver. Het klinkt erg gemeen maarja… hoe pak ik het aan? ;s x

Je hebt het pas 3 dagen met hem. Niet te lang wachten want het wordt alleen maar moelijker hoe langer je wacht. En niet per sms doen dat is echt zielig en onpersoonlijk, je kan hem op zijn minst bellen! Geef gewoon eerlijk toe dat je geen gevoelens meer voor hem hebt.

het is pas 3 dagen en je wil het via sms doen?

‘hoi het is uit, groetjes’

Stuur hem terug … je stalkt me teveel heb hier geen zin in heur. ciao

Ik heb echt medelijden met deze jongen…

Het is niet lullig het kan toch gebeuren dat je hebt vergist in hem? Beter nu dan over een paar maanden. Wees eerlijk over je gevoelens dit kan je ook subtiel brengen. Stuur een kort en krachtig smsje dan is het wel duidelijk.

Bel hem dan tenminste, dat is al lullig maar smsen helemaal.

Waarom meteen uit maken? Je kan er toch met hem over praten.

Vertel zijn obsessie :ninja:

Maak het gewoon face to face uit als je het niet zitten, zeggend dat je de spanning voordat jullie wat kregen leuk vond en dat het daarna weg was. :’) Ofzo.

Inderdaad ben benieuwd naar zijn obsessies LOL

aah dit heb ik ook een keer gehad.
Gelukkig pak jij het beter aan. Ik had al een vriend en ik zou mijn vriend weer zien en zou het uitmaken voor die andere jongen. dit heb ik nooit gedaan en heb toen die nieuwe jongen compleet genegeerd en mijn oude vriend het vertelt hij vergaf het me en nu ben ik al 3 jaar samen met hem (: wel lullig voor die nieuwe jongen dat hij er achter moest komen via facebook…