uitmaken??

Heey, ik ben een meid van 17 en ik heb sinds 2 weken met een jongen die ik daarvoor al drie maanden leuk vond.
Maar toen het ongeveer een week ‘aan’ was, was ik opeens niet verliefd meer.
Het is nog steeds een lieve jongen, maar ik begin me aan kleine dingetjes te ergeren en ik voel verder gewoon niks meer.
Moet ik het nu maar meteen uitmaken en zeggen dat het toch niks wordt? Of moet ik het eerst even aankijken?
Ik vind het namelijk best genant om het na twee weken alweer uit te maken, maar ik vind het lullig en niet prettig om het aan te laten op deze manier.

please help?

Als je dat na een week al voelt kan je het het beste uitmaken denk ik.

eerlijk zijn… als hij er later achter komt wat jij erover denkt is dat voor hem helemaal niet leuk.

Als je jezelf na twee weken al ergert aan bepaalde dingen en je voelt ook niks meer, dan zou ik het uitmaken.
Je kunt het nog wel aankijken, maar ik denk dat je dan jezelf en vooral hem voor de gek houdt.

Uhm nog een paar dagen proberen als je hem echt niet leuk meer vind het uitmaken.

Ik mag jouw soort niet

Ik zal het uitmaken. Het is duidelijk dat je hem niet meer leuk vind, en als je het aan houd dan is het voor jezelf vervelend.

Als er verder geen andere reden is dat je het niet meer ziet zitten, lijkt me het beste en eerlijkste voor hem om hem los te laten. Anders ben je gewoon egoïstisch.

Daar kan zij zelf ook niets aan doen hoor. Ik heb het zelf ook gehad. Ik kon het een tijd lang heel goed vinden met een jongen, maar zodra het serieus werd, wilde ik hem ook niet meer. En dat had ik niet aan zien komen.
Maar ik denk dat je het beter uit kan maken. Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Je hebt misschien een droombeeld van hem gevormd gedurende die drie maanden, en vindt je die leuk in plaats van hem, en merk je dat nu, nu je samen bent met hem…

Ik zou het uitmaken als je je nu al zo voelt.

inderdaad.

Klopt, ik had het dus ook niet zien aankomen. Maar jullie hebben wel gelijk, ik ga het denk ik deze week uitmaken.

Dat heb ik ook heel erg gehad. Je kan er dan beter mee kappen…

ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn

Uitmaken. Voel je niets voor hem, dan voel je niets voor hem. Daar kun je niets tegen doen.

Wat een kutreactie. Jij tikt niet als je dit meisje beoordeeld op haar gevoel, dat is niet iets waar je voor kunt kiezen, trol.

Kan iedereen overkomen, voel je niet schuldig.Als je nu al dit gevoel hebt, kan je het beter uitmaken. Wees eerlijk, dan is het uitmaken na 2 weken nog niet zooo vreselijk.

Ik mag jou al helemaal niet. Wie ben jij om iemand in hokjes van ‘soorten’ te plaatsen? Fuck off.

http://gifsforum.com/images/gif/troll%20face/grand/s4xqhk.jpg.gif