Uitmaken.

Hallo lieve mensen. :slightly_smiling_face:

Ik zit met een groot probleem. In mijn ogen tenminste. xD
Ik heb verkering met een jongen, nu al 3 maanden. Alleen heb ik steeds meer kleine ergernissen en soms ook een kleine ruzie. Het is zijn eerste verkering en hij is erg verlegen dus legt niet vrijwillig een arm om me heen etc.
Nu is de verliefdheid een beetje aan het weggaan, bij de meeste mensen gaat dat dan over op ‘houden van’; Alleen heb ik nog niet zo lang verkering en kan ik me ook heel erg snel aan hem irriteren.
Dus ik heb zitten overwegen om het uit te maken, ik ben het gewoon helemaal zat, en we passen ook niet zo goed bij elkaar. Aan de andere kant ben ik bang voor zijn reactie en dat ik hem later misschien terug wil plus dat ik ergens nog wel van hem houd.
Ik zit hier echt heel erg mee en wil hem ook niet bedriegen.

What to do?

Liefss,
Noorrr.

zucht…

zie het maar als een up

Je geeft zelf al aan dat je het wilt uitmaken en dat je je aan hem irriteert!
dus ik zou het uitmaken.

misschien dat je er eens met hem moet over praten en dan kan je nog zien wat je doet

irritaties zijn niet per se een teken dat het over moet zijn… mijn vriend en ik hadden in de eerste 3 maanden eigenlijk alleen maar ruzieXD is ook nog goed gekomen. praat eens goed met m en beslis idd dan wat je wil doen.

je irriteert je altijd wel eens aan elkaar.
Maar als je hem niet meer leuk vind zal ik het idd uitmaken.

Als je hem niet meer leuk vind, maak het uit.
Maar ik zou eerst met hem praten

als je hem na 3 maanden al zat bent zit er zoiezo iets niet goed, en daarbij kan je in mijn ogen na 3 maanden niet van iemand houden ?

mensen zeiden ook altijd tegen mij :verliefdheid gaat over op’houden van’ maar dat slaat echt nergens op vind ik, dus niet geloven! hihi ;$. ik denk dat als je je echt heel erg irriteert je het beter uit kunt maken. maar je kunt er ook een x met hem over praten? x

Als je je nu al irriteert, en je hebt nog niet zo land met 'm… zou ik het uitmaken. Hoe niet leuk hij dat ook vind.

hmm… als de verliefdheid nu al weg is vraag ik me af of het nu inderdaad al ‘houden van’ zou moeten zijn.
ik denk eerder dat door de irritaties de verliefdheid langzaam afzwakt.
het is wel belangrijk dat je in een relatie met elkaar praat.
en praat over dingen waaraan je je irriteert, als je het gevoel hebt dat je hem nog niet zomaar wilt verliezen zou ik er met hem over gaan praten.
het nog een maandje afzien of er inderdaad verandering in komt & of de gevoelens terugkomen. is dit niet het geval, uitmaken.

meisje meisje je bent nog maar 14, dan hoor je ook nog geen verkering te hebben
ik zou het gewoon uitmaken omdat je zelf ook al aangeeft dat je niet van hem houd en je je aan hem irriteert

^
14 zijn zegt niks hoor haha
ik heb vanaf mijn 14e ook al een vriend waarmee ik ondertussen al 2,5 jaar samen ben, erg serieuze relatie.
het is waar je zelf voor kiest (:

Als je een relatie hebt moet je er 100% voor gaan, als jij al denkt om het uit te maken heeft het geen zin… lijkt me.

Bij hem blijven omdat je nog wel van hem houd? Ik weet niet of je na ‘al’ 3 maanden uberhaupt wel echt van elkaar houdt :wink:

Maar ik zou het uitmaken als ik jou was, want hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Je kunt beter eerlijk zijn hierin, ook tegenover hem, want ander verspillen jullie alleen elkaars tijd en energie en wordt het nog pijnlijker!

Natuurlijk kan je er nog even overna denken maar als je niet 100% voor hem kan gaan of er nu al veel ergernissen zijn dan zou ik het gewoon uitmaken…

Succes, ik hoop dat hij het goed oppakt!

Ik denk dat je zelf het best weet wat je moet doen. Denk er wel goed over na! Ik heb het ook uitgemaakt met mijn vorige vriendje om die reden en daar heb ik achteraf heel veel spijt van gehad. Sterkte!

Als je het uit maakt krijg je bijna altijd spijt, ookal is het beter, je krijgt spijt omdat je ineens iets kwijt bent wat je dus gaat missen, dat wil niet zeggen dat je het niet uit moet maken, maar dat je weet dat het geen makkelijke keuze is.
En het is bewezen dat je na 3 maanden een dipje hebt he!
Dus denk er goed over na