uitmaken..

ik heb dus een vriendje ,
maar hij laat gewoon niets van zich horen en heb sinds ik met hem iets heb nog nooit een smsje van m gehad, niet dat dat een relatie slecht maakt maarja, ik mag hem al niet ‘zoveel’ zien en als hij dan op msn is zegt hij niets of doet zo droog en als ik bij hem ben is t ook saai de laatste tijd.
en ik ben niet zeker of ik nog wel wat voor hem voel,
maar ik zou niet weten hoe ik het uit kan maken , want ben bang om hem te kwetsen…
iemand idee hoe ik dat kan doen

xx

waarom heb je dan uberhaubt een relatie met hem.

Gewoon eerlijk tegen hem zijn. Vraag hem wat hij van de situatie vindt, als hij onverschillig reageert zou ik het uitmaken als ik jou was.

Ik zou het uitmaken. dit lijkt niet op een leuke relatie

Als je twijfelt moet je het idd uitmaken.
Een relatie komt van 2 kanten, je moet er samen aan werken.
Als jij het gevoel hebt er alleen voor te staan nu, dan werkt het niet.
Praat anders nog een keer met hem of hij een beetje meer zijn best kan doen jou te laten weten wat ie voor je voelt en hoe leuk hij je vindt.
Als ie dat niet kan, dan is het de relatie niet waard.

ik zou het uitmaken, gewoon zeggen tegen hem dat het niet zo langer door kan gaan. Of praat erover met hem, als hij onverschillig reageert en er niets aan verandert weet je genoeg.

okee :stuck_out_tongue:
maarja via msn uitmaken is laf ofniet?

Ik zit op dit moment een beetje met hetzelfde probleem! Het ene moment ben ik erg gelukkig met hem en het andere moment zit ik met tranen in m’n ogen te twijfelen om nog wel verder met hem te gaan, maar helaas is dit niet alles want veel van mijn vrienden accepteren mijn relatie niet door het nogal grote leeftijdverschil…

ja

Niet reageren en droog doen is ook laf. Jullie hebben schijnbaar niet zo’n geweldig sterke band, dus wat mij betreft kan je 't best via msn doen.