Uitmaken ?

Ik ben nog niet zo lang met mijn vriendje, 3 maanden namelijk. Voor we samen waren waren we beste vrienden en hadden we nooit, maar echt nooit ruzie. Nu al sinds de eerste week datwe samen waren hadden we ech supervaak ruzie en dat om domme redenen ; meestal iets van jaloers zijn of iets zeggen dat in het verkeerde keelgat school fzo. Nu hebben we weer ruzie en ben ik het echt helemaal zat, nu is het omdat hij naar een andere school gaat blijkbaar en hij vertelde mij er gewoon niets over, kben het te weten gekomen door fb. Ik mis nu ook echt heel vaak die tijd dat we allebei dubbel lagen om de domste dingen en nooit ruzie hadden… Zou ik het uitmaken ?

Je klinkt niet echt… verliefd :’)
Vind je hem eigenlijk wel leuk?

Naar mijn idee communiceren jullie niet goed genoeg. Probeer eerst eens een goed gesprek met hem aan te knopen? Want als je het uitmaakt dit de kans dat de vriendschap over is er ook in natuurlijk.

Ja, heel heel heel erg. Maar ik vind het geowon echt niet fijn dat we zo vaak ruzie hebben

Ik zal er eerst zeggen wat je nu net op hebt geschreven… Misschien kunnen jullie dan er samen wel aan werken…

Ik zou met hem gaan praten. Vertel hem dat je de tijd mist voordat jullie iets hadden samen, toen jullie geen ruzie maakte etc…

En als dat niks oplost, tja ?