hey, ik heb een probleem.
ik ben niet meer verliefd op mijn vriendje, de kriebels zijn weg enz.
alleen we hadden dus al afgesproken om oud en nieuw samen te vieren met nog meer vrienden enzo, en hij heeft het er best vaak over.
Hij weet zelf(hoop ik) ook wel dat het niet goed gaat tussen ons want we hebbe al vaker ruzie gehad.
Alleen kan ik het wel voor oud en nieuw uitmaken omdat we hem al uitgenodigd hebben enzo? Eigelijk hoef ik hem er niet bij met oud en nieuw, omdat ik niks meer voor hem voel.
dus wat moet ik doen?
x
ik zou het uitmaken, denk eerst aan jezelf.
zeg het eerlijk, anders wordt die hele avond sowieso een flop
en het is erger als het bijv op nieuwjaars avond zelf uitkomt
nu heeft hij nog tijd om andere plannen te maken enzo
[i]wat denk je zelf?
zou je het nog een kans willen geven,
en na het feestje kijken wat je wil?
of vind je hem écht niet leuk meer,
en wil je dat feestje niet met hem samen bezoeken?
denk na wat je belangrijker vind,
en maak daaruit een keuze.
weet wel dat je ook aan jezelf moet denken,
hij zal t toch wel niet leuk vinden, of het nou voor of na oud en nieuw is. [/i]
Eerlijk zijn.
Niet hem hoop geven voor iets wat er niet is.
3, 2, 1.
GELUKKIG NIEUWJAAR!
kusje kusje.
oja, schatje, het is uit. ik wilde het gewoon nog niet zeggen omdat je je nieuwjaar zo graag wilde vieren.
maar dan was ik het wel niet van plan een paar dagen erna uit te maken, maar een week ofzo. Alleen ik denk de laatste tijd soms echt van wat zie ik in hem enzo?
Ach ik snap je dilemma wel hoor, het is kut voor hem als hij verdrietig is met de feestdagen. Maar is het niet net zo gek om het daarna uit te maken? Persoonlijk zou ik wel wachten, mss bedenk je je wel.
Het is lullig om tot een week na dat feestje te doen alsof je hem leuk vind,
terwijl je helemaal niets meer voor hem voelt. Dat zou echt niet tof van je zijn.
Dus, maak het gewoon nu uit, en wacht niet tot een week na oud en nieuw
omdat je hem anders zou kwetsen.
ik zou het nu doen, als je het echt wil anders is oud en nieuw voor jou ook niet leuk, en hij merkt dan vast wel wat aan je…
en beter uitmaken dan aan het lijntje houden… voor hem. =)
ik heb 3 maanden getwijfeld of ik het wel/niet moest uitmaken…
werd de sfeer nou niet echt beter van,
dus als ik jou was zou ik er even goed over nadenken,
en dan beslissen,
het word alleen maar lastiger…
het is bij ons thuis en hij vraagt de hele tijd erna, en ik weet ook wel dat het een week na oud en nieuw ook stom is, en dat ik er niet gelukkig van word alleen ik vind het zo rot voor hem, we zitten nu in de pww en daarna feestdagen. en het is al helemaal geregeld met oud en nieuw. Maar misschien moet ik toch maar aan mijzelf denken
ik heb aan het einde de feestjes afgewezen,
kon gewoon niet doen alsof alles leuk en aardig was,
terwijl je hoofd vol twijfels zit van stoppen of doorgaan.
Ik zit ook met hetzelfde probleem!
het is niet zo zeer dat de kriebels weg zijn,
maar het klikt niet meer zo goed, vaak ruzie!
Dit is al een tijdje zo! Vanavond ga ik goed met hem praten!
Probeer dan iig tot oud en nieuw nog vrienden te blijven?
ik heb dat ook gehad met mijn vriendje.
maar het beste is om eerlijk te zijn.
oud & nieuw feestje? tjaa jammer dan…
als je het uitmaakt vertel wel goed waarom.
dat had ik niet gedaan en geloof me het bespaard
je een hoop smsjes en gezeur.
Ik zou het uitmaken…
Ik zou persoonlijk nog een beetje wachten, misschien is het gewoon tijdelijk dat je gevoelens weg zijn. Misschien is het gewoon eventjes een dipje en dan maak je het voor niets uit.
Denk goed na voor je het zal uitmaken.
Zeg hem missschien best dat je niet zo heel erg verliefd meer op hem bent, maar dat je wel heel graag nog vrienden wil zijn… en dat het het beste is dat je dit nu zegt dan binnen 6 maand als jullie NOG gehechter aan elkaar zouden zijn ofzo… Ik had ook dat probleem, en die jongen nam het helemaal niet goed op… maar misschien gaat het bij jou beter?
Succes…
Bedenk je eens in dat de situatie andersom zou zijn. Zou jij het pas willen weten na Oud&Nieuw, of zou je liever willen dat hij gelijk eerlijk tegen je was en het je nog voor Oud&Nieuw had gezegd?
Ik zou het persoonlijk voor Oud&Nieuw willen weten, dan is Oud&Nieuw misschien een beetje moeilijk, maar daarna was het misschien wel nog moeilijker geweest.
Alstie alleen deze week nog in zijn proefwerkweek zit, zou ik wel wachten tot na de proefwerkweek. Je kan al iemand zijn verder toetsen namelijk verzieken door zoiets in de proefwerkweek te vertellen.
Ik zat ook heel erg met dit probleem.
Ik heb het vandaag uitgemaakt, voel me wel echt kut erdoor.
Maar het is beter zo.