uitmaken?

Hey meiden,

de laatste tijd zit ik echt niet goed in mijn vel, mijn vriend weet dit ook.
Ik heb thuisproblemen en problemen met mezelf, ik heb dit al heel vroeg tegen mijn vriend gezegd.
Hij is heel begripvol echt een betere vriend kan ik me gewoon niet voorstellen.

Ik voel me altijd heel schuldig dat ik hem zo in mijn problemen betrek, ook omdat hij er ook niet heel blij van wordt en zich zorgen gaat maken om mij.

Ik heb de laatste tijd het gevoel alsof hij niet heel eerlijk tegen mij is, hij praat veel met andere meiden en op school negeert hij me af en toe compleet als hij met zijn vrienden is. Ik praat dan meer met zijn vrienden dan met hem.

Ook kwam ik laatst op snapchat een filmpje tegen dat een meisje wel heel dicht bij hem zat en daar was ik ook best jaloers om.

Ik vertrouw mijn vriend over het algemeen wel hij is er wel voor mij als ik diep in de put zit. Maar ik ben zo bang dat hij me niet meer wil omdat ik zoveel problemen heb. Ik vind zelf dat hij beter verdient dan mij, dus ik zit heel erg te overwegen om het uit te maken.

Wat moet ik doen ? :frowning_face:

Praten. Praten is zo belangrijk in een relatie. Vertel hem precies wat je ons nu verteld. Dan volgt er een gesprek, dan kom je er achter wat hij voelt en wilt. En vanuit dat gesprek merk je zelf wel of je het echt wilt uitmaken of niet. (Niet doen via Whatsapp, praat in het echt)

Hij blijft bij jou ondanks dat jij even een dipje meemaakt, dat maakt de relatie alleen maar sterker zolang jullie goed praten. (En elkaar blijven vertrouwen)