Uitmaken?

Hoi.
Ik heb nu al een jaar een relatie met mijn vriend. Hij is m’n eerste vriend en ik hou ontzettend veel van hem. In het begin was hij superlief maar nu dus absoluut niet meer. Ik krijg gewoon helemaal geen aandacht van hem, hij zegt nooit dat hij van me houd, soms negeert hij me en praat hij een dag of 2 niet tegen me, gaat liever wat doen met z’n vrienden dan met mij en nogmeer. Ik voel me gewoon absoluut niet meer geliefd door hem, maar ik wil hem niet kwijt. Ik heb verlatingsangst I think. Hij is eigenlijk de enige die echt liet zien dat hij van me hield. Klinkt heel cliché blabla.
Maar nou weet ik gewoon echt niet wat ik moet doen want dit voelt niet natuurlijk meer, een relatie moet van beide kanten komen en het lijkt gewoon alsof hij helemaal niets meer om me geeft. Als ik wel met hem praat zegt hij 9 v/d 10 keer dat ik moet oprotten (netjes gezegd) en dat ik hem irriteer? Maar als ik zeg dat ik het helemaal zat ben doet hij weer even lief zodat ik het niet uitmaak. Ik snap het gewoon niet meer and I just don’t know what to do. Ik wil hem echt niet kwijt maar ik kan ook niet verder leven zo. Ik zat al wel echt te denken aan een toekomst met hem samen en kan me ook eigenlijk helemaal niet voorstellen dat ik mijn leven met een ander moet delen.

Ik snap überhaupt niet wat er gebeurd is dat hij opeens zo doet. Het voelt alsof het allemaal mijn schuld is en dat ik dit gewoon helemaal verpest heb.

Als mijn vriend tegen mij zou zeggen dat ik kon oprotten, was ik er allang vandoor geweest. Ik zou het inderdaad maar uitmaken, het komt niet echt over of hij nog iets voor je voelt.

Ga maar snel weg bij hem, je verdient beter

Meid maak het aub uit. Jij verdiend beter! Laat hem maar lekker in de stront zakken die lul!

Normaal zou ik zeggen, praat met hem maar hoe hij tegen je doet is echt respectloos.

giiiiiiiiiirl maak dat je wegbent, je kan het hem nog eens duidelijk zeggen maar ik denk niet dat hij opeens gaat veranderen. ik heb ook een vriend en we zijn bijna anderhalf jaar samen, we hadden even een dipje omdat ik ook zoals jou dacht dat hij niet meer van me hield, maar hij negeerde me niet en is altijd lief voor me gebleven, maar hoe jouw vriendje doet is echt niet ok!!!

Het vooral uitmaken wat een sukkel! Beter dat hij zelf oprot als je het uitmaakt ook duidelijk maken dat je het niet pikt hoe hij met jou omging en wees er zeker van dat hij op zijn minst een beetje pijn heeft als je het uitmaakt hij verdient niets minder echt een lozer!

Ik snap dat je van je vriend houdt en dat het lastig is, maar het is niet normaal dat je vriend je verteld dat je moet oprotten omdat je hem irriteert. Er zijn heus wel jongens die je beter behandelen dan dit. Ik zou het uitmaken

Hoe vervelend het zal worden, maar stop ermee. Maak jezelf weer gelukkig