Uitmaken..

Hoi iedereen! Ik zit met een probleem. Ik heb nu een maand wat met een jongen waar ik eerst vrienden mee was. Ik twijfelde in het begin al of ik iets moest beginnen met hem, omdat ik bang was dat het onze vriendschap zou verpesten, maar ik heb toch toegegeven aan de verliefdheid (iets waarvan ik echt spijt heb). Nu, een maand later, zijn die gevoelens als sneeuw voor de zon verdwenen en zie ik heb alleen maar als een vriend. Ik voel me verschrikkelijk als hij zegt dat hij van me houdt of dat hij mist. Daarbij ben ik ook nog verliefd geworden op iemand anders. Maar hoe moet ik het uitmaken? We zijn allebei op vakantie en kunnen alleen whatsappen. Ik kan hem geen hele vakantie nog aan het lijntje houden. Please, help me!

Hoelang duurt het nog voordat jullie weer thuis zijn?
Ik zou het echt niet uitmaken via whatsapp want dat is ontzettend lullig en kut voor hem… Als jullie allebei thuis zijn, zou ik gewoon gaan praten en zeggen dat je gevoelens weg zijn…

Ja, inderdaad echt niet via whats-app, dan nog beter bellen als jij echt niet kunt of wil wachten. Maar dan moet je daar alsnog wel een echt gesprek op laten volgen, want anders verpest je wel je vriendschap.

En hoe weet je zeker dat de verliefdheid voor die ander niet ook zo snel weggaat? Is het iemand van vakantie? (Aangezien je hem niet meer de hele vakantie aan het lijntje wil houden lijkt het me dat dat komt omdat je een verleiding in de buurt hebt)

Het kan ook zijn dat je gevoelens weer terugkomen als je hem in het echt weer ziet. Ik zou het niet uitmaken via de sms/whatsapp want dat is inderdaad heel erg lullig.

Je kunt het inderdaad beter met hem bespreken als jullie elkaar in real life weer zien, hoe lang dit ook nog gaat duren, maar als je het echt wil, zal je er toch een tijdje mee moeten wachten. Ik snap dat het vervelend is, maar misschien heb je dat gevoel alleen omdat jullie elkaar al een tijdje niet meer hebben gezien?
Ik zou afwachten totdat jullie elkaar in het echt zien en wie weet, misschien komen de gevoelens terug. En anders is het natuurlijk ontzettend vervelend, voor jullie allebei, maar dan zou je toch echt tegen hem moeten vertellen hoe je je voelt en of je niet zeker weet of je jullie relatie wil doorzetten. Go for it!

Ik zou afwachten totdat jullie allebei weer terug zijn, dan weet je zkr of het gevoel echt weg is, als je echt niet langer meer kunt wachten kun je het ind aan de telefoon vertellen, maar dan daarna wel nog met hem gaan praten