Uitmaken..

[i][b]Wie weet een mooie tekst dat je kan zeggen tegen je (bijna ex) vriend dat t uit is, vanwege dat het gevoel weg is, en dat je meer vriend gevoel hebt dan dat het echt je vriendje is? :blush:

Pleaaas tips & tekst…;$[/b][/i]

Je wil hem serieus zo’n afgezaagd Engels tekstje sturen? Heb dan op zijn minst het fatsoen er zelf wat moeite in te steken om uit te leggen waarom je niet verder wil.

Ik vind dit behoorlijk laag.

Gewoon face to face vertellen dat je geen gevoelens meer voor hem hebt, met de nodige uitleg. Dat verdient ie wel.

dit moet je inderdaad wel gewoon in zijn gezicht zeggen…

Gewoon zeggen wat je voelt. Klaar, niet een of ander lullige tekst sturen

ze zegt toch nergens dat ze hem een berichtje wil sturen?
volgens mij zoekt ze gewoon hulp bij het vinden van de juiste woorden

OT:
zeggen dat je het zelf heel erg vind, dat je het graag anders had gezien, omdat je hem een hele leuke jongen vind, maar dat je je gevoel helaas niet kan beheersen. Komt wel goed (:

Jij begrijpt mij! Thenks meid!<3

Alsof ze in zijn gezicht wel een heel uit-haar-hoofd-geleerd engels tekstje op gaat lezen. Dat klinkt nog raarder?

Damn heb t ook niet over engels , of een heel gedicht… gewoon de juiste woorden !

OT: Zeg tegen hem dat je geen gevoelens meer voor hem hebt en je niet tegen hem wilt liegen. Je wilt geen relatie waar één van de twee niks meer voor de ander voelt toch?

Hier heb k wat aan , thenks<3

Sorry hoor, maar dat je dat niet zelf kan bedenken -.-

Hoe komt iedereen er toch bij dat het een Engels tekstje moet zijn? xd

Ik snap wel dat je inspiratie wilt, maar aan de andere kant; je wilt over jouw eigen gevoelens praten (of degene die er niet meer zijn) dan denk ik dat je beter vanuit jouw eigen hart kunt spreken, en niet vanuit een random onbekend persoon op internet haar hart…

Hoi dit is een tekst die een stel roze meiden geschreven hebben, want ik wil het uitmaken.

Ik denk dat aangezien het jouw partner is het wel zo goed is om zelf wat te schrijven. Het hoeft niet een meesterwerk te zijn, zeg gewoon wat je te binnen schiet en waar jij aan toe bent. Relaties verbreken is nooit voor iedereen een pretje, dus waarom proberen er wat moois van te maken?

Een drol in een mooi cadeaupapier blijft nog steeds een drol. (bij deze mijn inspirerende mooie tekst)

Ik snap het wel, het is ook moeilijk om het uit te maken met iemand!

Ik zou zeggen: Ik denk dat jij meer voelt dan ik voor jou… Dus misschien is het beter dat we niet verder gaan met ons twee.
Want mijn gevoelens voor jou zijn er haast niet meer, en ik wil je niet aan het lijntje houden. Het is beter zo dat we uit elkaar gaan.

Zoiets zou ik er van maken :sob::muscle:

Thenks , dat is een mooie <3