uitmaken off??

Hooi,

Ik heb al een paar weken een vriendje,
maar hij heeft pasgeleden tegen een vriendin dat ik bijna nooit met hem praat,krabbel,sms etc. Dan stuur ik hem krabbels, praat ik met hem, en stuur ik hem smsjes! maar hij stuurt zelfs nieteens wat terug:s

Hij heeft vandaag ok afgesproken met een vriendin,
ze hebben foto’s enzo gemaakt, dus nu wilt hij er 1 als PF op hyves doen,
maar HALO! IK BEN ZIJN VRIENDIN!!!,
voor mij lijkt het net alsof ik niet besta ofzoo,

Ik vind hem nog super leuk!! Maar ik vind dit een beetje ‘laag’ van hem, mijn vriendinnen vinden dit ook nogal raar,
wat moet ik doen??

xx

bel hem op en vraag het hem.

Hij neemt bijna nooit op.

Als dat meisje gewoon een vriendin van hem is zou ik het niet zo heel erg vinden, dat is hetzelfde idee als dat hij een foto met een vriend zou doen. En over dat hij bijna nooit terugsmst of krabbelt: praat erover met hem, vraag waarom hij dat niet doet, heeft hij geen tijd, of maakt het hem gewoon niet uit… Hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken =)

Dan spreek je een keer met hem af en vraag je het dan.

Als het gewoon een vriendin is zou ik het niet erg vinden, maar als het meer is als een vriendschap zou ik me er zeker niet goed bij voelen.
Maar je moet er gewoon met hem over praten!

maak jeje niet een beetje te druk?
ik heb een beste vriend en een vriendje, maar als ik een pf met mn beste vriend wil doe ik dat ook gewoon… maar dat zegt niet dat k niet van mijn vriendje hou

ik wil ook met hem praten Maar op school zijn zn vrienden er steeds bij :frowning_face: en afspreken lukt ook niet zomaar, ik woon 25 km van hem vandaan en anders kom ik ook te laat thuis als we eens een keer afspreken, op hyves sturen ze ook hartjes en XXXXXXXXXXXXXXXXXILOVEYOU naar elkaar… :’(

naja als je t niet meer ziet zitten, dat hij zulke dingen naar anderen stuur zou k t uitmaken,.,., (denk ik)

Ik zou er gewoon een keer over beginnen, en als hij dingen ontkent of niet serieus zo’n gesprek met je aan kan gaan zou ik vraagtekens zetten bij de relatie en het misschien zelfs uitmaken.

Dan zijn zijn vrienden er maar bij. Lijkt me nog irritanter om niet te weten wat er aan de hand is. En anders zou je op een zaterdag of zondag smiddags naar hem toe kunnen gaan.

Zet een beetje druk op hem?

Zijn ouders zijn gescheiden, in het weekend isie in A’dam

als een jongen je vriendje is hoor je gewoon met hem te durven praten, of zijn vrienden er nou bij zijn of niet. dan sleur je hem maar mee.

Hij doet kennelijk geen moeite meer voor jou ( wel voor een ander),dat zegt genoeg. Maar praat wel eerst met hem erover.

Wat zeggen je vriendinnen hier over, hoe bezien zij het?

waaorm is het dan altijd meteen: uitmaken?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

in een relatie hoor je te praten… doe dat dan ook…
en als julie elkaar nooit spreken? hebben julie dan wel een relatie? O_o’’

@katariina
ja dat vraag ik me dus ook af??

je sal hem vast in het echt sien, en dan vraag je het… ! dat is toch niet soo moeilijk :blush: