Uitmaken of niet?

haai,
Ik heb al een tijdje een vriendje maar dit is me verhaal;
ik , me vriendje & een vriend van my waren basketballen zegt die vriend van mij als je het haar niet zegt binnen een week zeg ik het
ik zeg ; wat bedoel je?
me vriendje en n vriend zeggen ; niks
later op whatsapp zegt die vriend van my ; Hij is op een ander meisje enzoo en het blijkt me beste vriendin te zijn op wie hij is!
en zo bleef hij het altijd herhalen dat mn vriendje op mn beste vriendin is enzo,
en en 1/2 week(en) later zegt mn vriendje ; k heb met een ander meisje gezoent ( dat meisje ken ik niet )
en denk ik : waarom heb ik niet naar die vriend vn mij geluisterd!
en ik probeer het steeds uit temaken maar het lukt niet want dan maakt ie weer tekeningen en van alles voor me en dan kan ik het niet uitmaken omdat ik dan niet meer durf, en hij zegt dan dat ie van me houd en alles ;l
weet iemand hoe ik het uit moet maken?
want ik word niet echt gelukkig van hem

x

Zeggen waar het op staat. Je bent niet gelukkig met hem, exit dus.

@Jitt_me
ik probeer de hele tijd het uit temaken maar dan doet ie echt vaag en snap ik er niet veel meer van en ik zeg hem dan ook waarom maar alsnog doet ie vaag ;l

en dan denkt ie dat het nog steeds aan is -.-

Jij maakt het toch uit? Drie woorden zijn het. Hij kan dan wel vaag doen, maar als die drie woorden er uit zijn is het gewoon klaar.

Zorg dan dat je heel duidelijk bent. Want als hij dat steeds denkt ben je misschien ook niet duidelijk genoeg

Ja, uitmaken.

@Jitt_me
okee dan probeer ik t morgen nog eens om uittemaken ,

@Ohana
K ben wel duidelijk maar hij snapt het niet echt omdat hij denkt dat het de normaalste zaak van de wereld is om met een ander meisje te zoenen ;l

Gewoon dumpen

1. Hoe oud zijn jullie?
  2. Ben je wel gelukkig met hem?
  3. Zie je verder een toekomst met hem?
    Iig zijn het maar 3 woorden. Uitleg hoeft niet persé. Meneer weet sowieso dat ie fout zat.

‘Het is uit’ dat is alles wat je moet zeggen. Aan dit verhaal te zien behandelt hij je ook niet echt als een vriendin, dus lief hoef je niet te zijn naar mijn mening.

@DeanWantsPie

1. k 12 hy 14
  2. nee maar ik vind hem wel leuk
  3. nietecht…

@lleoniiec

toen ik het probeerde uittemaken deed ik ook altijd bot en zegt ie ;waarom deed je zo? -.-

Gewoon zeggen:
’ het is uit ’ klaar. Als ie een reden wilt: ’ ja dat weet je best zelf ’ en hoppa het is gedaan.

@DeanWantsPie

okee zal t proberen morgen
( ik zie hem dan op school )

Meisje je bent nog jong :slightly_smiling_face: en er zijn meer leuke jongens.
Het komt heus wel goed, inprincipe ben je hem geen antwoord verschuldigd. Hij is fout geweest dus hij weet als het goéd is de reden.

ja dat weet hij maar hij doet alzof het raar is dat ik het daarom wil uitmaken
maar dankjewel :slightly_smiling_face: voor de tips enzoo

noh, ik wou dat mijn vriendje tekeningen voor me maakte!