uitmaken of niet...?

hee, ik heb een klein probleempje en ik weet echt niet wat ik doen moet (A)
ik hoop dat jullie me advies kunnen geven!
alvast bedankt…

even verhaal in het kort:
Ik was verliefd op een jongen en hij ook op mij en we kregen dus verkering…
na een tijdje begon ik me soms aan hem te ergen en ik wist niet of ik nog wel 100% verliefd op hem was. op een feest had ik toen met zijn vriend gezoend (super dom natuurlijk en ik voelde me ook vet schuldig! het was gewoon al gebeurt voor ik het door had) maar goed, ik me dus helemaal schuldig voelen en had toen toch wel door dat ik echt verliefd op hem was… ik wou hem echt niet meer kwijt! ik had het verteld en gelukkig vergaf hij het me :slightly_smiling_face: maar toen, tijdje later begon ik me weer aan dezelfde dingen te ergeren, dus nu weet ik niet of ik nog wel echt verliefd ben! ik weet echt niet wat ik doen moet!! moet ik het uitmaken of niet???

help me alsjeblieft! (hoop dat jullie het verhaal beetje snappen, vragen mogen(A) )

xoxo

Je moet er wel wat aan doen, ik weet niet uitmaken meteen het goede is, maar het is niet goed als je je steeds ergert aan hem.
Dan is er toch iets mis…

Wat voor dingen zijn het dan eigenlijk? Misschien kan je er met hem over praten… dat hij er op kan letten of iets dergelijks.

waar erger je je dan aan?

Naar mijn mening zou ik het uitmaken.

Maar daar heb jij natuurlijk niets aan.

Ik zou verder niet goed weten hoe ik je kan helpen, sorry

Uitmaken.
Ik ben van mening dat, als je ook maar even twijfelt of je het uit moet maken, je niet meer verliefd bent.
Als je echt verliefd bent, dan zie je de vervelende kanten van iemand niet. (tuurlijk kan dat wel als je al langer bij elkaar bent)
En aangezien jij je ergert aan hem, zal je wel niet meer verliefd zijn.
En het is lullig om hem aan een touwtje te houden.

XX en succes verderrrr <3

nou ik mag van hem zegmaar niet met andere jongens afspreken, want een andere vriend van hem was vroeger op me (nog ook nog een beetje) maar ik doe er verder niks mee, alleen hij is goede vriend van me. en als ik met hem afspreek gaat hij die vriend dreigen met: als je dr wat doet sla ik je
enz…

en ook loopt hij altijd alles na te bespreken, ook gênante dingen, als zoenen en verder dan dat… en daar kan ik niet zo goed over praten en dat weet hij…

of dan zegt hij dingen als: ik zoen jou welleens in je nek, dat mag jij ook bij mij doen hoor en: ik “aai” jou welleens over je hand, mag jij ook oden

dat soort dingen, en hij weet van die 1e en 2e dat ik het niet leuk vind, maar tog blijft hij het doen

Dat vind ik zoiets doms, dan denken ze waarschijnlijk dat een soort superman zijn, maar eigenlijk zijn ze gewoon superirritant. :tipping_hand_man:

hihi, jij snapt hem (A)

Oké dan zou ik er met hem over praten.
En uit jouw verhaal maak ik eigenlijk op dat je dat al gedaan hebt, maar dat hij gewoon niet luistert. Dan zou ik zeggen; als jij zo blijft doorgaan maak ik het uit.
Dan moet jij ook maar gaan dreigen he meid.

zoiets had ik ook…
maar je kan zien dat hij echt van jou hou want hij vergaf je
en bleef bij je, en als je zou uitmaken zou je hem breken…
want als hij niet van je hield had hij jou allang gedumpt
ik weet hoe jij je voelt nu, je twijfelt of je wel van hem hou endso
maar wanneer het zo ver komt dat hij mss met jou wil uitmaken
dan wil jij het niet, dan wil je dat hij bij je blijft…
maar die twijfel is maar voor even na een tijdje is at weer over en ben je weer blij samen met je vriend.

jaa hij hou echt van me en dat is ook dat ik nog meer twijvel…
mijn zusje vroeg aan hem: stel, ze zoent weer met een ander, maakt je het dan wel uit?
toen zei hij: “nee, want ik kan het niet met dr uitmaken, ik hou teveel van dr”

toen besefte ik wel even dat hij echt verliefd op me is, wauw

o, en hij loop nu ook op msn te zeuren dat ik teveel met zn vriend (die ene die op mij was) sms :S

Ik zou hem eerst confronteren met dingen waar jij je aan ergert kijken hoe die reageerd en of jij belangrijk genoeg voor hem bent dat hij het niet meer doet.

ahw hijs echt verliefd op je.
je moet gewoon met hem praten over die dingen. gewoon zeggen dat je het moeilijk vind om daarover te praten als hij over zoiets begint.
eerlijkheid is heeeeeeel belangrijk in een ralatie!

hmm je hebt altijd wel dat je je aan iets ergert ik weet niet hoe erg dit is maar ik zou het niet te snel uitmaken

Dreigen zou ik niet doen. Als je hem zegt waar je je aan stoort en hij doet er niets mee dan ligt bij jou de keuze wat je er mee doet.

Kun je hem accepteren met al zijn irritante gewoontes, wegen de negatieve eigenschappen op tegen de positieve??
Zo nee, dan weet je wat je te doen staat. Er zijn genoeg leuke jongens op de wereld :wink:

Sterkte!

hmm ik vind het nogsteeds lastig een keuze te maken (A)
maar iniedergeval bedankt!
xoxo

iedereen heeft mindere kanten…
er bestaan geen dreamboys maar wel dreamrelaties.
een relatie die je leven beter maakt, dat je denkt: oef, zonder deze relatie zou er echt iets missen in mijn leven. als je relatie eigen op het moment alleen maar een last is omdat je je zo ergert aan iemand of omdat je 100x perdag denkt: uitmaken of niet?
dan zou het dus veel chiller zijn om hem uit je leven te schrappen…
het is hard maar je bent nog jong en waarom zou je bij hem blijven als je nu al twijfels hebt? dan weet je toch gwn zeker dat dit geen relatie is met een toekomst… uitmaken is een pijnelijk moment en nooit leuk omdat je toch iets speciaals deelt maar dat hoort er ook bij en hoe je nu over je relatie praat denk ik dat t voor jou meer een last is dan iets wat je leven verrijkt dus niet aan hem denken: oo wat zielig hij houd zo van me. maar gewoon voor je zelf kiezen en ik denk dus: uitmaken
(mijn mening)

ja opzich ben ik het wel met je eens, maar volgensmij, als ik het uitmaakt is gelijk de vriendschap ook over…
en dat zou ik wel super jammer vinden
en dat was bij me vorige vriendje ook zo, dus ben er echt wel bang voor

maar dankje, ik heb er echt veel aan!