uitmaken of niet?

Ik heb al bijna 8 maanden met een super lieve jongen!
Alleen… we hebben de laatste tijd steeds meer ruzie en ik voel me gewoon heel rot over hem, en over ons. Maar aan de andere kant, als ik bij hem ben dan is hij super lief. En ook weet ik dat ik echt niet zonder hem kan, want houden van hem doe ik nog steeds ziels veel!
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het uit te maken, gewoon omdat hij om van die rare dingen boos word. zoals; als ik naar een vriendin een smsje stuur met; Hee meid, van het weekend shoppen? x love.
Dan mag dat niet omdat hij ook geen ‘kusje en love’ zegt tegen zn vrienden.
Hij doet de laatste tijd ook zo raaar!
En dan nog, ik weer ook wel dat het eigenlijk de beste optie is om het uit te maken maar ik durf en wil helemaal niet omdat ik weet dat ik nog ziels veel van hem hou en echt niet zonder hem kan!

Oke, die dingen slaan niet echt ergens op nee.

hoewel ik ‘schatje’ zeggen tegen je vrienden ook wel overdreven klef vind, gatver

Wij kunnen niet voor je beslissen of je het uit moet maken of niet, dat moet je toch echt zelf doen.

hier moet je denk ik goed over praten met je vriend, en als er niet met hem over te praten valt uitmaken denk ik… in een relatie moet je je wel op je gemak voelen!

Ik weet dat ik erover zou moeten praten, maar ik ben als de dood dat hij boos word ofso tijdens z’n gesprek en dan hebben we weer ruzie, en dat wil ik juist vermijden, want ik lig daar hele nachten van wakker. Ook heb ik het idee dat dat hem helemaal niks kan schelen, want zo doet hij. Ofnouja, zo lijkt het

als hij boos word om jouw mening, dan is hij het niet waard denk ik. Maarja, je moet het toch echt zelf beslissen…

Tjha, daar heb je inderdaad ook weer gelijk in!

upje voor mezelff

iewl, daar kan ik ook echt zo niet tegen.

Kennelijk zitten jullie even in een dip. Als koppels bijna één jaar hebben, ontdekken ze elkaars karakters en weten ze niet hoe ze ermee om moeten gaan. Praat met hem en confronteer hem dat als hij zo door gaat het misschien uit kan gaan (zeg niet dat jij dat wilt doen).

Ieders relatie loopt soms niet lekker, maar maak het niet zomaar uit! Altijd praten!

Nou, dit zegt al genoeg toch? Ik zal eens goed met hem praten als ik jou was. :]

Nou als je niet met hem kan en durft te praten is het echt geen goede relatie, dus wordt het tijd om iets te veranderen.
Toch met hem gaan praten dus, het is belangrijk dat hij jouw mening weet en respecteert, als hij dat niet doet is het echt een verkeerde jongen en zou ik hem zo snel mogelijk dumpen.

Heb nu ongeveer hetzelfde. Bijna relatie van jaar en dan nu… Damn it. Snap wat je nu voelt. Mja, ik twijfel dus ook. Bij mij speelt er alleen íets meer…

Praten en naar je eigen gevoel luisteren
Vind het onzin om het andere mensen te laten bepalen, het gaat erom hoe JIJ erover denkt. Mijn mening is: Praat met elkaar, en dan geen ruzie maken, gewoon serieus samen praten. Alle relaties hebben hun ups en downs. Ik had ook veel ruzies gehad met m’n vriend, over onzinnige dingen, dat ik had: ‘‘oké stik jij maar lekker!!’’, maar heb nu bijna 16 maandjes met hem, en praten is een goeie optie althans vind ik.

Nu hebben mn vriend en ik niet meer zoveel ruzie, omdat we elkaar door en door kennen (: hij weet hoe ik ben in een ruzie en andersom ook!!

Als hij om zulke dingen al boos wordt, is hij je niet waard.
Ik ga niet tegen je zeggen of je het uit moet maken of niet, want dat moet je helemaal zelf beslissen. Ik ga je wel zeggen dat ik het niet normaal vind als een jongen om zoiets al boos wordt, dan denk ik toch echt dat je eens heel goed met hem moet gaan praten.