Uitmaken of niet?

Heei allemaal,

Binnekort heb ik bijna drie maanden verkering met mn vriendje, maar de laatste tijd doet hij een beetje vreemd. Omdat we elkaar niet extreem vaak zien (ongeveer 1x per week) spraken we elkaar bijna elke dag via whatsapp maar nu praten we eigenlijk helemaal niet meer, naja hij praat niet terug. Ik heb hem al meerdere keren gevraagd of ik iets fout heb gedaan of dat hij het uit wil maken, maar dan zegt hij dat ik niks fout heb gedaan en of hij het uitwil maken krijg ik geen ja en geen nee. Omdat ik een best lastige tijd achter de rug heb was het heel fijn dat er iemand was die me accepteerde voor wie ik was en waar ik mn hart kon uitstorten. Maar nu praat hij al bijna vier weken niet meer tegen me en ik heb het daar erg moeilijk mee, ook dat heb ik hem verteld maar dan krijg ik alleen maar zoiets terug van: “dat is shit dat je je niet prettig voelt”. Weten jullie wat ik moet doen, een relatie waarin we niet kunnen communiceren stelt niet veel voor en doet me alleen maar kwetsen maar ik hou nog steeds heel erg veel van hem. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen kunnen jullie me helpen? Moet ik het uitmaken of aan laten en hopen dat het op een of andere manier nog goed komt??

Xo niccy(14)

Praat met elkaar in het echt in plaats van via whatsapp.

Is je vriend ook 14? Ik denk namelijk dat een jongen van 14 nog niet echt bezig is met of jij je rot voelt of niet. Het zal hem misschien wel wat doen, maar ik denk niet dat hij zich een houding weet te geven daarbij. En ik snap dat jij je gevoelens kwijt wil in een relatie, maar ik denk dat deze jongen daar dan gewoon nog niet klaar voor is.

Hij is 15
Dat probeer ik ook om met hem af te spreken maar hij rreageert niet en daarom lukt het me niet. Zelf wou ik niet echt over mn verleden praten maar omdat het van hem “perse” moest heb ik het wel gedaan.

Skippen aangezien je 14 bent. En nu denk je van niet, maar er komen waarschijnlijk nog genoeg andere jongens die je wel aandacht geven.

Okee bedankt voor de reacties (=