Ik heb sinds 4 maanden een vriendje, maar ik ben minder voor hem gaan voelen de afgelopen tijd. Hij is heel lief voor me maar wil 24/7 bij me zijn en als hij er niet is stuurt hij me berichtjes. Ik begin me steeds meer aan hem te irriteren. Ik ben nu ook een andere jongen tegen gekomen die ik veel leuker vind dan mijn huidige vriend. Nu weet ik dus niet of en hoe ik het uit moet maken ?!
Of je gaat leuke dingen met hem doen om het gevoel weer terug te krijgen, of je maakt het uit. Nu denk ik dat dat laatste de beste optie is, aangezien je al aangeeft dat je een ander veel leuker vindt.
Als ik jou was zou ik eerst met je huidige vriend gaan praten, aangeven dat je het niet fijn vindt dat hij zoveel bezig is met je, probeer leuke dingen te doen en herinneringen op te halen uit jullie relatie. Volg je gevoel, zit het dan nog niet goed maak het uit en laat het rusten. Je bent niet voor niks een andere jongen leuk gaan vinden.
Ik had hetzelfde. Alleen die andere jongen die ik leuk vond bleek achteraf een klootzak te zijn. Maar uiteindelijk toch geen spijt van gehad dat het uit is. Ben achteraf veel gelukkiger zo dan met iemand die steeds op mijn nek zat. We hadden ook gepraat en tijdje afstand genomen maar nee toen ik hem weer leuk ging vinden en we leuke dingen gingen doen ging ik me na een tijdje toch weer irriteren. Dus meid volg je hart, dan maak je de goede keuze! (:
uitmaken met je vriend, want als je die andere leuker vind waarom zou je dan nog met je eigen vriend blijven?
Als je je nu al aan hem irriteert wordt het er denk ik niet beter op… Daarnaast vind je eigenlijk iemand anders al leuker dan hem, zegt genoeg (“If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second”)
Maar doe waar je je goed bij voelt en waar je gelukkig van wordt!
ik zou het er met je vriend over hebben.
maar als je nu al iemand anders leuk(er) vind weet ik niet of dit nog wel zin heeft. Is ook niet eerlijk tegenover je vriend!
Je vind een ander leuk, dus hou je vriend niet aan t lijntje & maak het uit.
Als je aangeeft dat je verliefd bent op een ander kan je niets anders doen dan het uitmaken met je huidige vriend. Dit zou oneerlijk zijn tegenover hem.
Oke dankjewel allemaal, ik zal erover praten met mn vriend
Uitmaken, als je irritaties hebt en je vind een ander leuk gaat dat sws niet goed.
wtf
Een relatie is geen spelletje, dat gooi je niet zomaar weg. Als je echt van iemand houdt dan ga je eraan werken. Hoe bedoel je je vind iemand anders leuk? Zo snel al… en omdat je je ergert aan enkele gedragingen van je vriendje? Wat is dat nou weer voor dom iets, als je je ergens aan ergert dan bespreek je dat samen.
omg… weet je, laat maar zitten. Such a waste.
Dat is toch mogelijk? Ik had na anderhalve maand door dat mijn ex echt een loser was en ik me dood ergerde aan alles wat hij deed en zei. Waarom zou je bij iemand blijven waar je je aan ergert en je iemand anders leuk vindt? Tsjongejonge zeg, je hoeft het allemaal niet zo serieus te nemen. :’)
dit snap ik ook niet helemaal inderdaad… Zo zijn toch haar gevoelens? Je gooit een relatie inderdaad niet zo maar weg, maar er aan werken is ook niet altijd mogelijk. Het enige wat je dan kunt doen is er over praten. maar als ze het niet meer ziet zitten is dit uiteindelijk toch haar eigen keus
Het gevoel stopt met de maanden. ik had na 6 maanden iets van waar is het gevoel van de liefde. volg je hart en als je echt teveel ergert dan moet je dat tegen hem zeggen, nu kan je het nog veranderen over 10 jaar niet meer.
Wanneer je begint te twijfelen aan je relatie, is het sowieso het beste on het uit te maken. Zo doe je jezelf en je vriend minder pijn, dan dat je het nog maanden zo door laat gaan.