Hallo iedereen,
Ik zit met een best groot probleem.
Ik heb mijn vriendje deze zomervakantie op kamp ontmoet.
Maar hij woont helaas helemaal in het noorden van Nederland en ik in het zuiden.
Ik vind dat de relatie niet meer werkt omdat we zo ver van elkaar wonen, en wil het uit maken. Op kamp had hij verteld dat hij het kut had thuis, en dat hij zijn vader bijna nooit ziet/spreekt, maar zijn vader stuurt hem wel hatelijke smsjes. Nu heb ik hem 3 weken niet gezien, maar we cammen wel bijna elke dag. Gisteren vertelde hij mij dat hij thuis wordt mishandelt door zijn stiefvader. Hij is vandaag uit huis geplaatst en moet een tijdje bij zijn oma wonen. Hij zegt tegen mij dat hij heel erg blij is dat hij mij heeft, omdat ik hem heel erg steun. Nu twijfel ik heel erg of ik het kan uitmaken of niet. Over een week komt hij helemaal met de trein naar mij toen, en gaat hij helemaal mijn ouders ontmoeten enzo. Maar eigenlijk wil ik niet met hem afspreken, want ik vind hem niet meer echt leuk en dat maakt het allemaal nog lastiger. Maar toch durf ik het niet goed uit te maken omdat hij in zo’n kut periode zit.
Ik hoop dat jullie tips hebben! Alvast bedankt!