Uitmaken of niet? en hoe...

Ik heb een superlief vriendje sinds een maand. Eerst was ik wel verliefd maar nu niet meer. Ik hou van hem en vind hem leuk maar ik ben gewoon niet meer verliefd. Hij is superlief voor me, doet alles… Ik weet niet wat ik moet doen ofzo O_O hij begon er net op msn over van: ‘Zit je iets dwars? Volgens mij ligt het aan mij…’ en ik kan het niet over mn hart verkrijgen om te zeggen dat hij gelijk heeft. Omg wat moet ik doen… en áls i khet al ga uitmaken, iemand tips? Ik wil zo min mogelijk stomme dingen zeggen, ik ben eigenlijk altijd gedumpt en omg ik kan dit niet O_O ik kan het echt niet het is zo zielig.

uhm als je zeker weet dat je niet meer ‘verliefd’ op hem bent zou ik het uitmaken.
maar dan moet je het echt ZEKER weten anders krijg je spijt.
gewoon met hem afspreken en de waarheid vertellen.
het is misschien wel erg zielig, maar je kunt beter eerlyk tegen hem zijn!

Het is zo moeilijk. ):

En nu mis ik hem weer, omdat hij er niet is. wtf ik snap mezelf niet.

Ik zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was.

Idd, goed over nadenken wat als je het eenmaal uitgemaakt hebt dan wil hij je daarna wss ook niet meer terug. Mijn vriendje is ook zoooooo lief, hij heeft ook werkelijk alles voor me over en soms heb ik wel eens het gevoel van; laat me een beetje voor je vechten. Leg jezelf niet op een presenteerblaadje en geef het aan me, maar laat me een beetje moeite voor je doen. Maar zo is hij nou eenmaal en ik hou ontzettend veel van hem en na 8 maanden zijn we nog steeds gelukkig samen :]
Succes!

als je het uitmaakt, niet via sms/msn. Gewoon naar hem toe gaan.

Eerst heel goed nadenken en kijken hoe je je er verder bij voelt,
Misschien is het maar tijdelijk?
Als je zeker weet dat je niet meer verliefd bent zou ik het wel uitmaken…
Ik weet dat het niet leuk is, maar je moet hem én jezelf niet voor de gek houden
Daar worden jullie ook niet gelukkiger van
Misschien is vrienden zijn juist wel beter of is dat juist het gevoel dat je hebt…
Je vind hem leuk (als vriend), maar niet leuk als vriendje?
Ik heb ook in zo’n situatie gezeten, heb het na lang nadenken uitgemaakt en het is wel goed zo (:

En over hoe;
Doe het persoonlijk! Leg hem uit hoe het zit en hoe je je voelt…
Het is natuurlijk jammer, maar gevoelens kun je niet dwingen.
Dat zal hij vast wel begrijpen