uitmaken of niee

ik heb een vriendje, ik ben gek op hem, mr er is 1 -punt.

hij wil niet vertellen dat hij met mij heeft, omdat zijn vrienden verw88 dat hij ’ lkkre meiden’ meebrengt, en ze mij raar vinden …

duss,… ? wat nu te doen ?

Wtf :’)

Uitmaken

Ja wtf idd.
Ik zou er toch eens goed met hem over praten. Bovendien moeten zijn vrienden jou ook een kans geven, neem aan dat ze jou nou niet super goed kennen. Maar dan moet je vriend het wel willen vertellen.
Anders maar uitmaken lijkt me…

uitmaken, je verdient beter.

Huh?..
Hahaha ik ben het eens met lisawesome, uitmaken
wát een idioot, als hij je écht leuk vind, ben jij voor hem een ‘‘lekker wijf’’

heeft hij dat trouwens echt letterlijk gezegd?

Dus met andere woorden hij ziet jou niet als een lekker wijf en vindt je raar…
uitmaken dus!

Zou wel echt HEEL lomp zijn -.-

Hoelang heb je nu wat met hem?

xD wat een eikel.

dumpen die handel. hij vind jou dus kennelijk niet knap/lekker (om het maar even zo te zeggen) en je vriendje zou dat wel van je moeten vinden. hij schaamt zich kennelijk voor je en dat is niet de bedoeling in een relatie. ik denk dat je beter verdient.

Wat een sukkel :’)

Hoe oud zijn hij en zijn vrienden? Beetje naar als ze er zo over denken. Alsof zij zo lekker zijn! (dat weet ik natuurlijk niet maar ik vind het een beetje uit de hoogte allemaal)

Maar ik zou zeggen: Take it or leave it!

Wat een l*l. Met andere woorden:

Jou vriend wil niet laten weten dat hij met jou heeft omdat hij je eigenlijk lelijk vind en zich ervoor schaamt tegenover zijn vrienden die verwachten van hem dat hij iets beters zal krijgen.

Uitmaken. Hij vind je niet belangerijk genoeg. Hij hoort er trots op te zijn dat jij zijn vriendin bent.

Wat een sukkel zeg. Dat je niet boos werd. Ik zou me dan heel beledigd voelen. :’)

Nou wat denk je zelf? :3 Lijkt me erg logisch dat hij absoluut geen respect voor je heeft. Hij moet trots op je zijn en je aan iedereen willen voorstellen als zijn vriendin!

wtf wat een lul!

uitmaken…

dat je hier nog over twijfelt… uitmaken!

Nou ja zeg :open_mouth:
Als een jongen dat tegen mij zou zeggen, zou ik hem dumpen hoor =/
Pff dus hij vind jou geen ‘lekkere meid’?
Lekker dan…