Uitmaken of laatste kans?

Hoi allemaal, ik heb een heel leuk vriendje maar de laatste tijd gaat het niet zo goed, we hebben vaak ruzie enzo, t komt meestal door hem en achteraf heeft hij er ook heel veel spijt van en is banf om me kwijt te raken, hij doet dan ook alles om het aan te houden. Laatst zei hij ineens dat hij me niet meer leuk vond en heeft het uitgemaakt. Ik was er kapot van, na alles wat ik voor hem doe krijg ik dit? Ik was ontzettend kwaad. Na een paar dagen gingen we weer praten, en zei hij dat hij me mistte en vroeg t terug aan, ik had ja gezegd, omdaf ik nog niet over hem heen was … Maar nu na een paar weken begin ik te twijfelen, wat als hij het nog een keer doet en me hart breekt? Ik heb hem al veel te vaak vergeven voor best wel erge dingen… Moet ik het uitmaken of hem nog 1 laatste kans geven om alles te bewijzen? Ik hou nog wel heel erg van hem en zou moeite hebben om het uittemaken. Maar ik besef me wel dat ik dit niet langer kan blijven doen…ik ga er kapot aan…
Dus…nog een kans? Of uitmaken wat ik heel moeilijk vind…
Xjes mij

Als er nog eens een keer iets voorvalt waardoor jij wordt gekwetst zou ik het direct afkappen. Maar als het nu weer goed gaat zou ik daar even mee wachten.

Als je zelf al twijfelt aan jullie relatie lijkt het mij duidelijk genoeg; uitmaken

Je gaat er kapot van, dat zegt voor mij eigenlijk al genoeg: uitmaken. Stel jezelf de vraag of je ongelukkiger bent zonder hem of met hem hoe het gaat op deze manier. Je hebt hem namelijk al erg veel kansen gegeven en daar heeft hij blijkbaar niks mee gedaan.

Als jij het gevoel hebt er aan onder door te gaan dan moet je je afvragen wat voor laatste kans hij krijgt. Want houden van is goed, maar dan neem je dat ook voor lief of niet. Dus ga bij jezelf na of je nog energie hebt voor de ruzies of dat het nu al een tijdje goed gaat en jullie er beide hard voor werken

Hij kan wel zn excuses steeds aanbieden, maar als hij zichzelf steeds hetzelfde blijft gedragen heb je daar ook niks aan…
En als hij meer negatief dan positief geeft is hij het zeker niet waard …

Volg je hart!

Hoe lang hebben jullie en hoelang duurt 'de laatste tijd"?

Ik zou er nu mee stoppen, als ik het zo lees ben je er helemaal kapot van. Het begin zal natuurlijk zwaar zijn, maar je moet doorzetten en later wordt het beter. Er zal vast wel weer een keer een nog leukere jongen voorbij komen. Deze is de moeite niet waard.