uitmaken of er voor gaan

kheb sinds een tijd een hele leuke jongen als vriendje, die het met me meent ik voel me gelukkig bij hem. Maar weet niet zo goed of ik er voor moet gaan of uitmaken .Omdat ik van men ouders en familie niet met hem mag omgaan.En dat Komt omdat hij een slecht verleden heeft, en Hij heeft men neef afgedregen. Mijn lief heeft adhd .ik mag niet meer met hem omgaan en ik deed het toch. Men ouders dachten dat men lief men pooier is is dat niet te ver gezocht ? Ik ben 15 en men vriendje 18 .Beter? ;s

Wat? Leer typen, dan wil ik je helpen.

(Ik dacht even dat er stond: ’ Ik zie hem dood gaan ‘) (’:
ON:
Wat zegt jouw gevoel dan?.. (+ hoe oud zijn jullie)

Misschien kan je een beetje normaler typen. Met punten, komma´s enzo… Dit leest niet erg overzichtelijk .

Dus ik snap het niet :slightly_smiling_face:

oh sorry ik ben niet zo gewoon om nederlands te typen,ik zal het tekstje veraderen

Ja ik hou van hem
Maar men ouders maken het me zo moeilijk en onleefbaar .

Ja ik hou van hem
Maar men ouders maken het me zo moeilijk en onleefbaar .

Als jij van hem houdt…
Je kan altijd nog je relatie beeindigen.
Misschien is het een beetje ver gezocht van je ouders alleen onthoud wel, liefde maakt blind.

Hoe bedoel je Liefde maakt blind?

Wat heeft hij met jouw neef gedaan?

Hebben je ouders ook gezegd waarom ze denken dat hij een pooier is?

Men is afgekort voor mensen en wordt gebruikt in algemene term: Men eet 's avonds graag een warme maaltijd.
Mijn is bezittelijk en in dit geval; mijn ouders, mijn lief, mijn vriendje.

Ik snap niet zo goed de link tussen pooier en adhd. Al helemaal weet ik niet wat hij met jouw neef heeft gedaan.

Inderdaad wat is het van je neef ?

lekker duidelijk allemaal.

ik snap niet wat je allemaal typt haha

Wat een verassing… een buitenlandse topic starter.

o het is eeeen belg? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat een verassing, een nieuw persoon die discrimmineert nu. Goh, wat vinden wij nou erger hier?

De TS typt gewoon onduidelijk, dat zegt niet dat dat zo is omdat ze een buitenlander is. :’) pfff.

Ik ook, dankje.