Ik heb al ruim 5 maand een relatie met een jongen, alleen de laatste tijd twijfel ik of ik het aan moet houden. Al een tijdje vind ik hem minder leuk en begin ik me zelfs voor hem te schamen… Hij zit AL TIJD aan mijn kont en ik heb hem ook gezegd dat ik dat echt niet chill vind. Hij gaf aan dat hij dat niet meer zal gaan doen en beloofde me dat het nooit meer zal gebeuren. Ik ben een naïef kind, dus geloofde hem en gaf hem nog een kans.
Op valentijnsdag ging ik naar hem toe en we waren alleen thuis, we hadden die week ervoor elke keer ruzie gehad en ik stond op het punt om het uit te maken. Ik had hem via whatsapp gezegd dat ik met hem wou praten en dat ik daar uit ging kijken of ik het wel of niet uit wou maken. We begonnen dus met praten alleen elke keer probeerde hij me uit te kleden, ik had hem gezegd of hij wel helemaal lekker was dat hij dat ging proberen terwijl ik gewoon boos op hem was. Hij gaf aan “ja dat is nou echt het teken van liefde als we dat doen, dit is het perfecte moment” en nog ander gelul.
Ik was naar huis gegaan maar had het niet uitgemaakt omdat hij me cadeau’s had gegeven, dat kon ik simpel weg niet maken.
Alleen ik twijfel nu, want hij zegt wel weer op whatsapp dat hij het NOOIT meer zal doen en dat hij oprecht super veel van me houdt en dat dit zijn domste fout in heel zijn leven was…
Hebben jullie ervaring met dit soort jongens? En zal ik het uitmaken of aanhouden.