Uitmaken? niet uitmaken?samen op vakantie?ouders help ??

Hee meiden,

Me vriend en ik gaan deze vakantie samen op vakantie, en zjn familie gaat ook mee, Maar nu 2 maanden later voel ik eigenlijk niks meer voor hem ik zie hem meer als vriend dan als liefde.
ik erger me ook heel vaak aan hem, maar nou durf ik het niet uit te maken.
Omdat we op vakantie gaan en omdat ik dan ook bang ben dat ik zijn ouders beledig want hun hebben dit wel helemaal geregeld.
En ik ben bang als we nog met ze alle op vakantie gaan dat ze heel anders tegen mij doen, want ik heb er wel veel geld voor moeten betalen dus ga ik wel. En ik ben bang om hem te kwetsen, en mijn ouders zijn ook helemaal weg van hem en ik ben bang dat ze zeggen als ik zeg ik heb het uitgemaakt ja en al je geld dan voor de vakantie we hadden je nog zo gewaarschuwd blabla, dus nu voor het gemak maak ik het eigenlijk niet uit omdat het maar handiger is maar de ergernissen stapelen zich bij mij eigenlijk alleen maar op. Dus nu zit ik eigenlijk met een dilemma uitmaken aanlaten een gesprek met hem?
Heeft iemand misschien iets soort gelijks meegemaakt.

Poeh, vervelend voor je. Ik zou geen idee hebben wat ik zou doen… Dus een beetje nutteloos dit. Sorry. Maarrrrrr, succes ermee :slightly_smiling_face:

wat dacht je ervan om met hem te praten over de ergenissen? Is altijd beter.
En waarom gaat zijn familie mee op een vakantie die jij hebt geboekt? Gaan ze nou op jouw kosten me ofniet? Want het komt zo heel raar over, omdat je verhaal heel onduidelijk is om te lezen, in het hele verhaal staan nl maar 4 punten.

Ja stond er een beetje raar in nee zijn familie ging al op vakantie maar nou hebben ze mij er bij geboekt dus moest ik wel me eigen ticket enzo betalen.

Als je niks meer voor hem voelt, zou ik zeggen maak het uit. Een relatie hoort nooit maar van 1 kant te komen, en ik denk niet dat je vakantie zo geslaagd is als je niks voor hem voelt. Het is ook niet eerlijk naar hem toe.
En zeggen: voor mijn gemak maak ik het niet uit, nou dan denk ik; wees es niet zo egoistisch en denk aan het beste ook voor hem.
En het komt over op mij alsof het je nu alleen maar gaat om het geld en de problemen…

Ja daar heb je wel helemaal gelijk in maar stiekem twijfel ik ook nog ergens ik denk steeds straks krijg ik spijt en vind ik hem nog wel leuk dus ik denk dat ik maar eens goed met hem moet gaan praten ofzo. mischien ervaart hij wel hetzelfde en dan kunnen we altijd verder kijken.

Hmm, lastig… Ik denk dat het misschien juist wel goed is om met hem op vakantie te gaan, zo leer je hem ook van een andere kant kennen, door dan constant bij hem te zijn zie je al zijn verschillende kanten… misschien kom je daardoor erachter wat je nou precies voor hem voelt, maybe zie je een kant van hem waardoor je hem leuker gaat vinden of waardoor je zeker weet dat hij niets meer dan een goede vriend is… Iig succes!

praat dan gewoon met hem…
vertel wat je dwars zit wat je ergert wie weet kan hij dat minder doen en word je weer helemaal verliefd…misschien moet je hem gewoon eventjes niet zien om na te denken.

ga alleen mee als je hem nog leuk vind anders gaat het daar fout!dan zit je op elkaars lip!
en daar uitmaken is nog erger denk:P

ow wat ook wellis helpt misschien heel stom…

een lijstje maken met voor en na delen.
Dus wat vind je leuk aan hem waarom zou je wel bij hem blijven en wat vind je niet leuk aan hem waarom wil je bij hem weg?

als je lijstje met voordelen lager is dan zit het wel goed;)als die korter is moet je is met hem praten en misschien zelfs het lijstje laten zien!

Probeer het nog even, misschien zitten jullie even in een dipje…

inderdaad ik zou het niet te snel uitmaken,ik heb dit ook even gehad,
maar door even tijd voor mezelf gepakt te hebben,(hem even niet zien en even met vrienden weggaan) zijn mijn gevoelens compleet terug :wink:

dubbel

Ooh, dat zou ik dan zeker doen als je ergens nog twijfelt! Dan weet hij ook iets meer van de stand van zaken! 't Zou mooi zijn als jullie er samen uit komen.

Wat iedereen al zegt, goed praten (: