Uitmaken na een maand..

heee,
ik zit even ergens mee…
ik kende een jongen 3 weken en toen had ik al met hem.
het ging behoorlijk snel dus…
we hebben inmiddels een maand en ik begin door te krijgen dat ik hem minder leuk vind dan hij mij en dat ik liever single ben.
toch durf ik het niet uit te maken omdat hij het totaal niet aan zal zien komen en omdat hij net voor mn verjaardag een middagje snowworld heeft geregeld… dan vind ik het zo lullig!
ik vind het een hele leuke jongen maar het verliefde is er niet.
wat moet ik doen?
en de meesten zullen zeggen; gewoon uitmaken anders hou je hem aan het lijntje, maar verplaats je zelf eens echt goed in mij, want zo makkelijk is het niet!
ik zit er echt ontzettend mee, ik wil hem niet kwetsen, maar anders hou ik hem inderdaad aan het lijntje…
iemand met goed advies?

xx

Vertellen, misschien wel lullig; je wilt hem niet kwetsen maar zo word jij er zelf niet gelukkig van.

Huh laatst zag ik van jou een topic, van dat je amper een maand had maar al wel bij je vriendje sliep, dat je nog geen seks wou en hij wel, maar je liet wel al dingen toe, even gecheckt dat was 3 dagen terug, dus wek je wel verkeerde gevoelens bij hem op, dit ziet hij idd niet aan komen, en uit jou vorige topic was ook niet te merken dat je hem niet zo leuk vond, dat is dus in 3 dagen tijd! gegaan, best snel. maar goed enige optie; uitmaken. dit is zielig voor hem.

ja ik weet het, het gaat me allemaal veel te snel.
maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen aangezien het uit het niets komt!

maar hoe komt het dan, dat je hem zo snel al niet meer leuk vind?

who, dat is inderdaad moeilijk!
ik zou het hem denk ik toch vertellen… ik snap dat je je dan lullig voelt enzo, maar hij kan altijd nog met een vriend naar snowworld gaan :wink: en ik denk dat hij het ook wel gaat merken dat jij hem niet echt leuk vindt, en dat is nog lulliger…
Echt een lastige situatie :\

ik ben zoiezo nooit verliefd op hem geweest.
en in het begin dacht ik; ajoh komt wel goed.
maar blijkbaar kan ik dat gewoon niet, verkering hebben zonder verliefd te zijn…
aaah ik weet het echt niet meer.
dan belt hij gisteren weer; hee wil je weer bij me komen slapen in de vakantie?
ik vind het zo moeilijk!

Ja, daar ging je dus al de fout in.
Een relatie met iemand hebben is meestal gebaseerd op liefde (en vertrouwen, maar daar gaat het even niet om).
Je moet het hem toch eerlijk vertellen, zo moeilijk is het niet, het is zieliger om hem in de waan te laten (voor jezelf trouwens ook, jij word er niet gelukkiger op) dan het hem eerlijk te vertellen, spreek af en begin erover, bouw het rustig op en leg het hem uit.

uitmaken
en nog voor dat uitje

Naja de beste oplossing is toch wel dat je het uitmaakt. Het zal alleen maar moeilijker worden voor jou als je wacht en voor hem alleen maar kutter als ie hoort dat je al zo lang over jullie relatie denkt :wink:

uitmaken
&voor dat jullie naar snowworld gaan!
anders lijkt het of je het aanhoudt voor een kado
maar waarom laat je een jongen dingen met je doen en hem laten denken dat je verliefd op hem bent?
hij verdient dat niet dus vertel hem eerlijk dat je niet verliefd op hem bent.

Wat ik zou doen?
Zeggen dat je nog niet klaar bent voor dat soort dingen. Kijken hoe hij er mee om gaat en handelt en nog even wachten misschien verandert er toch ngo wat.

waarom ik het toelaat? omdat ik geen nee durfde te zeggen.
Ik weet het, ontzettend zwak. maar we zijn niet echt verder gegaan… alleen voelen zeg maar.
maarre, hij wil maandag gaan snowboarden! :expressionless:
dan moet ik t al heel snel doen!
lijkt me zo moeilijk om met hem af te spreken, half uur in de trein, het uitmaken en dan de trein terug weer te nemen… :expressionless:

Wat happyface zegt, dat is het beste.
Ik denk ook dat je er gewoon nog niet klaar voor bent, aan je verhaal te zien. Dus zeg het hem subtiel en wacht tot je echt verliefd bent. Want een relatie zonder verliefdheid, vind ik dat het geen kans heeft.

Je vond de aandacht kennelijk heel fijn en hebt hem toen een kans gegeven?
Nooit weer doen.

Ik zou trouwens nog wel gewoon met hem naar SnowWorld gaan :3

[b]Ik heb hem net gebeld en gezegt dat ik met hem wil praten.
ging ongeveer zo:
Hij: Hoi!
Ik: Hee…
Hij: Alles goed?
Ik: ja prima.
Ik: Maarre… Ik wil eigelijk met je praten. maar dat gaat beter als ik bij je ben denk ik.
Hij: Oke! :grinning:
Ik: Dus… heb je dinsdag tijd op even te praten.?
Hij: Ja denk het wel!
Ik: ok… dus… dinsdag?
Hij: Jaaa prima!
Ik: Ok… doei.
Hij: later!

Hij deed heel vrolijk en normaal!
Alsof hij niet begreep dat er iets was.
Terwijl ik och echt klonk alsof er wat was!
Misschien zelfbescherming ofzo…
Maar… ik ben zo zenuwachtig!
en ben bang dat ik spijt krijg of wat dan ook.
ohohoh…[/b]

:open_mouth: ik had echt precies hetzelfde! Maar het is echt beter als je het uitmaakt. Daar word je zowieso zelf veel gelukkiger van en je kunt gewoon geen relatie met iemand hebben als je niet verliefd bent

xD sorry

Ja nee, je zegt wel: verplaats je eens in mij maar jij zou je beter verplaatsen in hem aangezien hij het is die de pijn gaat ondervinden.
Jij maakt zijn pijn gewoon erger naarmate je het blijft volhouden, je hebt een fout gemaakt oké, we maken allemaal fouten.
Probeer ze gewoon zo snel mogelijk ongedaan te maken. En ja hij gaat het kut vinden en hij gaat wss wel niet zo gelukkig zijn met je, maar dat zit er vanaf nu sowieso in. Het gaat gewoon niet anders.
Vertel hem gewoon de waarheid, dat je je vergist had, dat je dacht dat je wel verliefd zou worden maar dat het niet het geval is.

Het is voor jullie allebei beter om het uit te maken.
Het klinkt heel lullig maar dat is het niet.
Stel je eens voor als je een jaar met hem hebt, terwijl je nooit op hem geweest bent, en dat je dan eens tegen hem zegt: weetje, ik heb je eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Dat zou wel heel lullig zijn, bovendien heeft hij dat niet verdient.
Als ik jou was zou ik het dus zo snel mogelijk uitmaken, want dit verdient hij niet.