Beste allemaal,
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend op heel veel datingsites zit. Badoo, ginder en twoo. En ook via facebook spreek hij onbekende meisjes aan die hij erg knap vind. Ik heb hem natuurlijk hiermee geconfronteerd. En hij beloofde het niet meer te doen. Opeens werd hij ook heel erg gelovig en zei hij tegen mij dat ook ik niet meer met zomaar jongens moet praten, want de duivel kan ertussen komen en je zomaar verleiden tot dingen. Nou heb ik eigenlijk geen jongens vrienden en gaf hem hierin ook gelijk, mits hij hetzelfde zou doen dan. Uiteindelijk deed hij dit dus niet. Hij ging zomaar met een paar meisjes praten die hij, zoals hij nu zegt, moest regelen voor zijn vrienden. En dit waren geen normale gesprekken, maar echt flirten. Hij vroeg of ze foto’s wilde sturen en zo. En om mee uit te gaan. Aan mij heeft hij dat nooit gevraagd. Ik vind het nogal dubbel. Want van mij mag hij natuurlijk met meiden om gaan, maar hij verbied dat ik dat mag met jongens. Hij vind het al erg als ik met een jongen voor school praat. Dan word hij helemaal gek. En zegt hij ja ga maar je andere vriend bellen. Ook mag ik niks zeggen als hij dat wel doet. Hij word dan helemaal boos en zegt dat het niks voorstelde… ik vind het zo raar. Waarom verbiedt hij mij iets wat hij zelf wel doet ?
Wat zouden jullie doen?? Alvast bedankt voor de hulp