Uitmaken met je boy

Heeei meiden,

Zouden jullie mij tips kunnen geven over hoe je het moet uitmaken met je vriendje.
Ik vind hem namelijk niet meer leuk, alleen hij mij echt nog wel! En nu vind ik het ook superlullig om het via de telefoon te doen dus tja,…
tips of ervaringen zijn meer dan welkom :relieved:

-xxx- thx!

uppppp :roll_eyes:

Doe het in RL en ben eerlijk.

Face to face sowieso. Via de telefoon/mail/sms is ontzettend laf.
En gewoon eerlijk zeggen wat je voelt en mist. Maar weet je zeker dat je hem echt niet meer leuk vindt of is het meer een tijdelijk dipje?

• Als je merkt dat je vriend een slechte dag heeft moet je het uitmaken tijdelijk uitstellen, want dan zal de klap harder aankomen.
  • Respecteer je vriend en beantwoord alle vragen eerlijk, want deze verdient -ie. :wink:

Gewoon in het echt, en duidelijk maken dat het niet aan hem licht maar dat jij geen gevoelens meer voor hem heb maar wel vrienden wilt blijven ? ( als je dat echt wilt dan eh )

nee ik weet het nu wel echt zeker,
ik heb het er een tijd geleden ook over nagedacht ( 2maanden ) over gehad en toen zei hij wil je het echt niet meer proberen,… dus tja dat heb ik toen gedaan.
maar nu weet ik het echt heel zeker! Alleen hebben we binnenkort 6 maanden en ik wil het wel daarvoor uitmaken

Face to face, en zo snel mogelijk!! dus niet aan 't lijntje houden, ook al vind je 't lullig

ik wil het echt wel zo snel mogelijk doen
alleen ik zie er zo tegenop…

Je doet er wel heel luchtig over.
Maar gewoon wat iedereen zegt, je moet het in RL doen.
Bel hem anders van te voren op dat je wat met hem wilt bespreken, want anders denkt ie er een leuke middag/avond van te maken.

Als ik de woorden ‘we moeten praten’ hoor, denk ik meteen al: oh-ooh.

Spreek met hem af op een plek waar jullie alleen met zn 2en zijn en zeg het eerlijk en op een voorzichtige manier.

Eh, natuurlijk zie je ertegenop. Niemand houdt van een huilende jongen van verdriet.
Maar het moet, je kan moeilijk aan hem vast blijven zitten en later kindjes baren, en dan alsnog zeggen: adiossie. Of ongelukkig blijven tot je dood.

okee dankjewel allemaal!:slight_smile:
Dat wordt dan morgen of overmorgen maar even afspreken :wink:

Ik snap dat het moeilijk is, maar je moet het wel doen. Veel succes/sterkte(?) ermee.

Nee ikbedoelde met dat je tegen hem zegt ; ik wil wel vrienden blijven dat je dat dan ook echt wil haha.

haha xD
hmm geen idee of ik wel vrienden wil blijven, ik zie wel…

idd :stuck_out_tongue:

huh dan ligt het toch wel aan hem? of zie ik dat verkeerd? njaah volgens mij kan je het van een paar kanten zien.

ja waarschijnlijk ligt dat ook aan hem :wink: maar ook aan mij.

ik denk dat ik hem gewoon sms wanneer kan je afspreken, ik kan morgen en overmorgen, jij?
en dan niet zeg ’ we moeten praten’ want dat klinkt wel een beetje alsof ik vreemdgegaan ben ofzo, en dat is niet het geval xD
zal ik er ook maar bij zeggen dat hij niet kan blijven eten, gewoon voor het geval dat??