Uitmaken? Ik weet het niet meer..

pff

Hoe zie jij een toekomst met hem? Want als ik dit zo lees, zie ik dat echt niet. En jij kan misschien niet zonder jou, maar als ik dit lees kan hij echt wel zonder jou. Hoe lullig dat misschien ook klinkt.

Meid. Hij was verliefd op een ander meisje en heeft toch met jou een relatie genomen. Dat klopt al niet. Persoonlijk denk ik dat hij misschien met jou genomen heeft, om mevrouwtje die hem afwees jaloers te maken. En dat heeft blijkbaar geholpen, want ze ging ook flirterige appjes naar hem terugsturen. Hij liegt erover dat hij met haar praat, terwijl hij wéét dat dit gewoon niet kan.

Ik geloof niet dat hij niet meer met haar praat. Ik vind dat je het moet uitmaken als je ook nog maar enigszins respect voor jezelf hebt. Want je hebt enorm met je laten spelen en dat moet nu een keer ophouden

Als ik jou was, zou ik het ook uitmaken. Deze jongen geeft duidelijk niet zoveel om jou, als jij om hem. Allereerst zou ik een flink goed gesprek met hem aangaan en tegen hem alles zeggen wat je dwarszit. Misschien als hij weet hoe je je voelt, kan hij je geruststellen/troosten. Maar misschien doet hij wel lullig en alsof het hem niet boeit. Ik denk dat je er zo kan achterkomen wat je echt wil. Ik vind hem iniedergeval een lul.

Hij is gewoon bekend en vertrouwd voor jou, dat maakt het zo lastig. Maar als ik dit lees ben je echt beter af zonder hem. Uitmaken doet pijn, maar het is wel het beste. Hij is niet te vertrouwen en heeft te vaak zijn woord niet gehouden. Ik was er allang klaar mee geweest.

Ik zou het in jouw geval gewoon opgeven. Je bent jong en je leeft nu al in een relatie met ruzies en wantrouwen…Dat is het toch niet waard?

Ik ben niet iemand die snel zou zeggen dat je het beter uit kan maken, maar deze keer wel. Ben het 100% eens met wat hier boven al is gezegd.
In je laatste stukje schrijf je dat ruzies alleen maar over gaan als jij je excuses aanbiedt of er iets over zegt. Je schrijft dat je het vertrouwen aan het opbouwen bent, ofwel dat je dat nu dus niet helemaal hebt. Je bent al heel vaak huilend naar bed gegaan, door hem.
Sorry, maar zie je het zelf ook? Hij komt echt heel bazig op me over, en ook heel arrogant. Hoe durft hij dat meisje al jouw geheimen te vertellen! En ook belachelijk dat het hem blijkbaar niks doet dat jij het niet leuk vindt dat ze contact hebben; zelfs nadat je dat had aangegeven, bleef hij met haar praten, wilde haar zien en begon zelfs nóg meer over jullie privézaken te vertellen.

Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om hem los te laten, omdat je waarschijnlijk veel om hem geeft en hij zo ‘vertrouwd’ is. Maar in dit geval kan je je daar beter overheen proberen te zetten, want dit is voor jou helemaal niet goed. Je gaat hieraan kapot, dat kan ik je wel vertellen. Dan liever uitmaken, het een tijdje heel zwaar hebben, maar daarna ga je je stukken beter voelen.

Net als de persoon boven me ben ik echt niet snel van het uitmaken… Ik geloof altijd dat je ergens wel samen uit kunt komen, maar hier kom je echt niet uit. Hoe heb je het uberhaubt al twee jaar met hem volgehouden? Iets wat ik in een relatie dus echt niet zou accepteren is flirten met anderen en dat doet je vriend de hele tijd. Met een meisje waar hij ook nog eens echt verliefd op is geweest.

Zoek alsjeblieft een jongen die je de aandacht geeft die je verdient.

Ik ben het eens met de reacties hierboven. Hij liegt, flirt keihard achter je rug om met een ander meisje en nog lang ook, respecteert je niet omdat hij zelfs geheimen aan haar heeft verteld wat jij aan hem hebt verteld in vertrouwen en ook jullie seksleven wat haar helemaal niks aangaat, laat je zovaak huilen en doet niet echt meer moeite ervoor om het goed te maken. Voor mij zou dat al de druppel geweest zijn. Hoe moeilijk het ook klinkt. Als je er nu al kapot van bent laat staan over bijvoorbeeld een paar jaar. Word je daar gelukkig van… ? Nee. Ik zou wou eerst met hem een goed gesprek aangaan en alles vertellen wat je dwars zit en het wat tijden geven en kijken of er iets veranderd.
Als dat niet het geval is zou ik het dan denk ik wel uitmaken… je verdient dan veel beter… Succes x

Klinkt niet echt een goede relatie. En ik zal wel de enige zijn maar ik vind dat jij ook een aantal dingen fout hebt gedaan. Ik vind het niet normaal om op zo’n manier in elkaars telefoon te kijken. Ik heb er ook geen problemen mee als mijn vriend praat met meisjes want ik zie dat niet als vreemdgaan ofzo. En tuurlijk heeft iedereen zijn eigen grenzen/normen en waarden in een relatie maar ik krijg een beetje het idee dat jij hem probeerde te veranderen. Dat werk niet in een relatie.