Uitmaken, hoe?

Ik heb pas 15 dagen een vriendje…Hij is me eerste echte vriendje…
En ik dacht dat ik iets voor hem voelde…Maar dat is blijkbaar toch niet het geval…
Hij is echt smóór op mij…Maar ik niet op hem…
Ik ben van plan om het morgen uit te maken…
HOE MOET IK DAT DOEN??!!!

Nou zeggen dat je toch niet zo veel voelt als je dacht dat je voor hem voelde.

Ja, bedoel jullie hebben pas 15 dagen… Het is wel vervelend voor je om het te zeggen, en voor je vriendje om het te horen natuurlijk… Maarja, als je eigenlijk toch niet echt verliefd bent, wordt het snel vervelend, ga je je ergeren enzo… Kun je het beter nu doen… :slightly_smiling_face: Je kunt beter eerlijk zijn, heeft hij uiteindelijk ook veel meer aan!

Succes!

Zeg: het is uit.

Zeg zoiezo niet dat het niet aan hem ligt want jongens geloven dat toch niet.

Zeg gewoon dat je niks voor hem voelt en je dacht dat je dat wel deed. maar aangezien dat niet zo is is het beter dt het uit is

Ja als ik jou was zou ik gewoon tegen hem zeggen dat je toch niet zoveel voor hem voelt.
Hij zal zich vast rot voelen er om, maar hij komt er wel weer bovenop.

Ik heb zelf atthemoment een beetje hetzelfde probleem. Ik heb een vriend, nu ongeveer een half jaar en ik wil het dus uitmaken.
Even de redenen. Ik vind hem niet meer zo leuk als op het begin. We hebben niet echt goede gesprekken (Ik zie m ook alleen in t weekend, laatst ook 3 weken niet. Maar door de weeks spreken we elkaar dan ook helemaal niet. We bellen, msnen of smsen niet ofzo…) en hij praat ook helemaal niet over zijn gevoelens, en dat vind ik toch best belangrijk. Op het begin dacht ik van, dat komt allemaal wel. We bouwen dat vanzelf wel op, maar het blijft allemaal maar even oppervlakkig. En ik heb dus veel te weinig tijd voor hem, eigenlijk.

Ik heb dit allemaal tegen hem gezegd, en hij komt alleen maar met “oplossingen” enzo. Hij begint alleen over wanneer we af kunnen spreken, en over zn mobiel, dat ie wel smsjes gerstuurd heeft maar dat zn mobiel die niet verstuurd heeft. Hij doet gewoon alsof hij niet snapt dat ik er geen zin meer in heb en dat ik het uit wil hebben.

Hoe moet ik hem dat nu in godsnaam duidelijk maken.
Gewoon “Het is uit” kan ik niet zeggen tegen een jongen van 22.
Het is een lieve en zachte jongen, hij heeft niet veel zelfvertrouwen dus ik wil hem niet AL te hard kwetsen.

Zeg dat je met hem moet praten en neem hem mee naar een rustig plekje waar je kan praten en zeg dan dat je het wil uitmaken en ook waarom.

ik heb echt precies hetzelfde probleem …