Hoi allemaal,
Na 4 jaar een relatie te hebben met mijn vriend, is eigenlijk al mijn gevoel weg. Ik begin hem meer als mijn beste vriend te zien ipv mijn liefde. Ik houd nog wel ontzettend veel van hem, maar ik voel me niet meer tot hem aangetrokken, en mis hem eigenlijk ook niet meer wanneer we elkaar lang niet zien. Ik heb dus besloten (na heel veel nadenken en ik voel tranen opkomen als ik eraan denk.) dat het waarschijnlijk beter is als ik er een punt achter zet. Nu vroeg hij vandaag via whatsapp wanneer we gingen afspreken, dus hebben we afgesproken elkaar vrijdag weer te zien. Ik ben van plan om hem dan te vertellen dat ik niet door wil. Maar nu mijn vraag: moet ik hem er nog een soort van op voorbereiden? Ik ben bang dat hij heel erg zin in vrijdag heeft (we hebben elkaar al een week niet gezien, enorm lang voor ons) en dat dit dan heel erg als een klap komt. Maar om hem nou te appen: “ik wil vrijdag met je praten”, vind ik eigenlijk al klinken alsof ik het uitmaak, maar dit vrijdag nog even officieel ga doen.
Hmm ik vind het zo lastig… Iemand tips/advies/ervaring?
Alvast bedankt!