uitmaken? help!

-

Uitmaken. je kan moeilijk bij iemand blijven waar je niks voor voelt. en zeg gewoon hoop dat we vrienden kunnen blijven. gaat hy toch lomp doen gewoon keihard zeggen; je hoeft niet zo lullig te doen hoor omdat ik je gedumpt hebt. meestal schriktie dan wel denk k

oke. dankje! ik vind het wel moeilijk maar idd ik kan moeilijk dan bij hem blijven…

uitmaken. het klinkt als een eikel.

Dumpen die hap. maar goed ik denk dat je dat zelf ook al aan je water voelde :wink:
Relatie les nr 1 :relieved: : Blijf NOOIT in een relatie uit angst om alleen te zijn, de ander te kwetsen, ruzie te krijgen etc. Dat is nooit een goede basis voor een relatie, maar dat lijkt me niets nieuws toch??

Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in gezeik achteraf omdat meneer op zn pik is getrapt. Vind de eerdere suggestie wel een hele leuke en denk ook wel een effectieve: mocht hij lullig gaan doen idd gewoon in het openbaar (liefst op een drukke plek hihi) zeggen dat je snapt dat hij zich in zijn mannelijkheid aangetast voelt, omdat JIJ hem hebt gedumpt, maar dat hij zich nu wel heel erg laat kennen…

succes meis!

uitmaken.
als het niet wederzijds is werkt het ook niet meer na een tijd.

ik zou het niet gelijk uitmaken,
doe net zó bot terug,kijken wat hij dan doet
als hij er niets van zegt, en doorgaat,
dan moet je het zeker uitmaken en wel op een harde manier ook. ^^

dank jullie voor alle reacties! :slightly_smiling_face:
ik wacht denk ik nog even met uitmaken, en doe wat UniqueChoice zegt. Kijken hoe hij reageerd… en anders maak ik 't uit…

Iedereen zegt wel zo makkelijk; uitmaken, maar ik kan begrijpen dat dat erg moeilijk voor je is. Iedereen ergert zich wel eens aan haar vriendje, ik ook. En de mijne smst ook amper terug. Misschien moet je eens met hem praten over zijn gedrag, en aan hem vragen of het misschien ook aan jou ligt en waarom dan. Reageert hij nog steeds afwezig en bot, dan kun je misschien vragen of het niet beter is als jullie uit elkaar gaan. Maak er niet 4 woordjes van; ‘het is uit’ maar praat er wel over, dan is de kans groter dat jullie vrienden blijven. Ik heb ook wel eens een dipje met mijn vriendje, maar als je het echt wilt, vind ik dat je nog even moet wachten… Maar dat is mijn mening, het gewoon nog 1 kans geven. Ik weet ook niet hoelang je hieral mee worstelt natuurlijk, maar misschien helpt een gesprek. En zo niet, dan zeg ik ook; dumpen die hap

ja ik vind het ook heel erg moeilijk… en ik ben ook bang dat ik als ik het uitgemaakt heb spijt krijg ofzo. ik wacht denk ik nog even met uitmaken, kijken hoe het gaat, en als hij zo bot blijft doen praat ik met hem…
heel erg bedankt voor je reactie! het help me echt enzo! (:

Als je iets niet leuk vindt, confontreer hem er dan mee :3 Als hij dan nog zo vervelend is, dan pas uitmaken^^

uitmaken, hij vind mij toch leuker!
xxx loes :fu:
p.s. volgens mij voel jij nog wat voor je griekse y
xxxxxxxxx
loveyou

Mijn exvriendje deed ook heel gemeen tegen me (vlak voordat hij het uitmaakte en erna ook) maar nu kunnen we wel goed opschieten en ik heb het hem gewoon vergeven. Zou je ook kunnen proberen als hij gemeen gaat doen.

Als eerst zou ik met hem praten en vragen naar de reden waarom hij zo doet en dat je het niet leuk vindt.

En daarna kun je het uitmaken als zijn reactie jou niet bevalt. Misschien veranderd hij wel na jullie gesprek. Dus proberen waard, vind ik.

Uitmaken, als je hem niet leuk vindt en opziet tegen hem zien werkt het niet. Bij iemand blijven omdat je bang bent dat hij anders lullig gaat doen is ook geen goede basis om een relatie uit op te bouwen.