Uitmaken.. complicated.

Ik heb al anderhalf jaar een vriend en we hebben eigenlijk sinds de eerste 6 maanden al ruzie’s. Ik heb het dan ook wel een beetje verpest door vorig jaar vreemd te gaan op vakantie en het 2 maanden later pas op te biechten… maar dat heeft hij me ondertussen al vergeven. Nu dat ik nu weer op vakantie ben geweest en me speciaal in heb gehouden omdat ik denk dat ik zoveel van hem ‘hou’, besef ik wat ik allemaal mis. Ik weet niet wat het probleem is, het ene moment hou ik zo veel van hem maar het andere moment irriteer ik me dood en is het gevoel weg. Ik twijfel dus behoorlijk en ik zit er dus over te denken om het uit te maken. Maar hoe? Je gooit niet zomaar een relatie van anderhalf jaar weg…

Ik zou eerst een goed gesprek met hem voeren over je gevoelens. Je hebt ook fijne tijden, en misschien kun je door een gesprek zorgen dat je vaker van zulke tijden hebt.

jij zit in een fase van verliefd tot over je oren tot houden van… ik heb het ook meegemaakt. kijk bijv je ouders (als ze bij elkaar zijn) die houden toch ook nog steeds van elkaar ondanks dat ze ook ruzie hebben :wink:

Ja, dat weet ik ook wel. Ik heb ook goede tijden maar ik wil eigenlijk ook wel weer eens gaan genieten van het vrijgezellen leven. Ik weet sowieso al dat hij niet de ware is en dat wil ik ook helemaal niet. Ik heb eigenlijk altijd al moeite gehad met relatie’s te verbreken en ik hou ze veel te lang aan het lijntje. Ik weet hoe hij gaat reageren omdat ik een paar maanden geleden ook al op het punt stond om het uit te maken, maar zijn reactie was zo hartverscheurend dat ik het niet durfde.

Als je weet dat hij de ware niet is, waarom doe je dan zo moeilijk… Maak het dan gewoon uit… Het is pas hartverscheurend als hij erachter komt dat je het merendeel van jullie relatie niks voor hem voelde, dat je hem aan het lijntje hield.

mijn vriend en ik hebben het afgelopen weekend uitgemaakt om een beetje dezelfde reden als jij, de laatste tijd ging het steeds: sleur, ruzie, was het weer even leuk, sleur enz… en nu op vakantie besefte we dat we elkaar eigenlijk ook niet echt miste en elkaar vooral als goede vrienden zagen. ik hield nog wel van hem maar op een andere manier, ik vond het heel moeilijk maar weet ook dat het goed is nu het uit is, ik zou eens goed met hem praten en daarna beslissen of je het uit wil maken, want anders gaat het straks helemaal mis met de ruzies en ga je met knallende ruzie uit elkaar en denk niet dat je daar zin in hebt

als je twijfelt moet je het uitmaken. Hij gaat zich pas doods voelen als jij het al die tijd acteert.

Je bent niet klaar voor een serieuze relatie. Als hij dat wel is, en denkt dat jij dat ook bent, maak je het best zo rap mogelijk uit.

^indeed

Als jij je vriendje al eens bedrogen hebt, dan moet je je idd gaan afvragen of je hem nog wel echt leuk vindt.
Want als je je al zogenaamd in hebt gehouden op vakantie, heb je absoluut geen respect voor hem.
Maak het dan uit, om hem een hoop ellende te besparen. want zogenaamd missen geloof ik geen hol van!

Ik had ook ongeveer hetzelfde, hij vreemdgegaan, toen weer tijdje goed, toen weer conflict, dat heeft voor ons beide veel veranderd, en laatste tijden alleen maar ruzie, dan was het weer even goed en daarna weer niet, en hij vroeg of ik vandaag mee wou te zwemmen ofzo, maar ik zei nee want ben net terug van vakantie en ga morgen weer weg, dus ik wil wat vrije tijd, en dan gaat hij wéér giga zeuren, ik was alles zó zat en al tijdje niet meer verliefd op hem, dus heb het gister uitgemaakt, na bijna 7 maanden…

Maar als jij twijfelt aan je relatie zou ik het toch maar uitmaken, het lucht wel op denk ik, je zit ineens aan een stuk minder dingen vast, en misschien kun je nog wel vrienden met elkaar blijven? Vertel hem dan wel de redenen waarom je het uit maakt, wel zo eerlijk lijkt me

oefffff. ik heb precies hetzelfde als jij! alleen ik ben niet vreemd gegaan en heb nog niet eens een half jaar, maar wel dat ik het ene moment echt niets liever wil dan bij hem zijn en het andere moment irriteer ik me dooood. je zou er over kunnen praten met hem, door te vertellen hoe je je voelt ofso. maar ik zit dus ongeveer in dezelfde situatie en ik weet eigenlijk ook niet wat ik ermee moet. al wil ik et sowieso (nog) niet uitmaken (;

Ik had precies hetzelfde met mijn ex. Opgegeven moment heeft hij het uitgemaakt omdat hij het zat was xd