Uitleg;

-

oeh gelukkig gaat het nu beter met je , maar, je kent toch niemand hier op internet … het maakt idd niet zo heel veel uit, maar wel goed van je !! xx

Ik heb natuurlijk wel respect voor mensen, maar niet ‘‘meer’’ respect voor jou als voor iemand anders. Omdat iedereen hier respect gaat zitten roepen, naja ik vindt dat andere mensen meer respect verdienen

whaha xD ik volg je niet maar tis best joh :wink:

Maar, dus welkom back

Ik heb ook niet meer respect voor jouw dan voor iemand anders.

En ik vat het nog steeds niet. Wat was er nou met je aan de hand dan, behalve automultilatie?

Ik denk niet dat het van belang is om dat te weten =)

[nohtml][b][message=2841901,noline]Transitory schreef op 25 juni 2008 @ 17:15[/message]:[/b] [...]

Ik denk niet dat het van belang is om dat te weten =)[/nohtml]

Maar je topic heet uitleg?

Voor waarom in ineens veranderde, dat was wat iedereen wilde weten.

Houden zo, zou ik zeggen! dus zeg ik het ook x’D
Veel plezier met je vriend verder :grinning:
Trouwens, goed dat je dit topic nog opent, voor de duidelijkheid en zo!
Ik had bij schrijfsels volgens mij dat eerste ding gelezen, en ik snapte er niks van :see_no_evil: , maar nu wel =D

Ik waardeer je! (zo beter?) :relieved:

whaha prima joh :wink:

1 ding snap ik niet; Waarom steekt hij bij zichzelf een mes in zijn buik maar wil niet dood?

En tja, verder kan ik er niet veel over zeggen, behalve dat ik het fijn vind dat je het goed met je gaat.

Hij was helemaal radeloos, ontoerekeningsvatbaar, zat echt helemaal vast/in de knoop met al z’n problemen en gedoe en wist niet hoe hij er weer uit moest komen. Hij wilde gewoon dat het op zou houden. [schreeuw op hulp dus]
Ik begrijp het zelf ook neit helemaal, maar eigenlijk doet het er niet toe, alles is goed nu.
en dankje =)

Goed van je dat je zo bent veranderd.
Al is het triest dat er zoiets met een vriend moet gebeuren om je weer met beide benen op de grond te laten staan.

anders was het denk ik ook wel goed gekomen, maar dan had het veel langer geduurd. Maargoed, het is nu eenmaal zo gegaan en ik kan er maar beter tevreden mee zijn.

Oh ja, ik had toen nog een reactie gezet op jou profiel, want ik vond je echt eng :s sorry Maar dat eerste tekstje, waarom heb je dat dan geschreven, want dat begrijp ik niet goed ?

dat had ik dachtik geschreven voor op m’n profiel.

wow…

Eh ja =/
sorry