~ UITLEG ! PSP 9 VOOR ALTIJD! (en PSP X)

Hoi,
Omdat ik de laatste tijd veel vragen hoor hoe je psp 9 (paint shop pro) voor altijd op je computer kan krijgen, ga ik het hier uitleggen.
We gaan te werk met het downloaden van psp9 en daarna een crack erover heen te zetten.

Eerst even het begin :

• Zorg dat je niet psp nog op je computer hebt (maakt niet uit of je nog dagen van de trial over hebt) Eerst even helemaal van je computer verwijderen dus !

Het downloaden
Je gaat naar DEZE ( http://www.click-now.net/cgi-bin/download.pl?file=0440 ) link, en drukt op Opslaan. Dan kies je een map waar je hem wilt opslaan, het maakt eigelijk niet uit waar je hem opslaat. Ik sla hem altijd op in Mijn Documenten. Dan wacht je tot hij helemaal klaar is met downloaden. En klik je op Uitvoeren. & Vervolgens weer op Uitvoeren als dat er komt te staan. Dan komt er als het goed is een schermpje wat er uit ziet als DIT. Dan klik je op Next. En wacht je tot hij klaar is met downloaden. Dan klik je gewoon net zo lang op Next tot je klaar bent.
Dan heb je als het goed is een TRIAL van psp 9 op je pc.

De crack eroverheen zitten
Oke dan gaan we nu de crack erop zetten.
Je gaat naar DEZE site, en klikt op Download Crack. Je typt de nummertjes als beveiling in, en drukt op Check this box if you agree with crackstorage.comTerms and Conditions het boxje daarvoor. Dan klik je op Download File. Dan druk je op Opslaan, en maakt het niet uit waar je hem neerzet. Ik hem hem in Mijn Documente opgeslagen. Dan wacht je weer even tot hij klaar is met downloaden, en klik je op Openen. Dan komt als het goed is zoiets als DIT. Dan druk je dubbelklik op het bestandje. Dan komt er een vraag met waar je bestand PSP 9 is gevonden met de vraag Is that Correct, dan druk je op Ja. en dan wacht je even, en komt er als het goed is All files were succesfully patched. En dan start je psp 9 vanzelf op.
EN KLAAR :slightly_smiling_face: Nu heb je PSP 9 voor altijd!

Als je dit liever wilt met PSP 10 (oftewel PSP X) dan moet je
DEZE link gebruiken voor het downloaden.
en DEZE link voor de crack.
gewoon dezelfde stappen gebruiken.
Voor vragen kun je het hier altijd vragen, of als ik offline ben kun je me noten :wink: Succes !

& UPS ZIJN WELKOM :slightly_smiling_face:
En dit is trouwens helemaal gratis !
Je bespaart gewoon iets van 100 euro ofzo,
want zoveel kost hij in de winkel :wink:
------------------------------------

UITLEG BRUSHES TOEVOEGEN.

Oke, om brushes (versierselen) toe toe voegen gebruik ik DEZE brushes site.
Je kiest een leuke brushes uit. Ik kies bij deze even bij Grid, DEZE . Je klikt op Download this set en dan op Opslaan, je zet hem dan ergens neer (maakt niet uit waar) ik doe even bij Mijn documenten, wacht tot dat hij klaar is met downloaden, en klikt op openen. Dan komt als het goed is DIT schermpje, dan klik je op het bestandje niet dubbelkik maar 1x klikken, en dan daarboven op Extract to, en zet je hem in een map waar je hem terug kan vinden (Ik doe in mijn documenten), en druk je op OK. Dan sluit je dat schermpje af, en ga je naar psp 9, en klik je links boven in het menu op File, dan Import, en dan Custom brush. Dan klik je op Open, en zoek je het bestandje weer op. Dan komen ze in de linkerkolom te staan van het schermpje, dan druk je op Add all >> en dan op OK. Dan kun je via de Paint brush (de 7e optie van boven) in het menutje links de brushes gebruiken :slightly_smiling_face:

----------------------------------------------------------

UITLEG VAN EEN EGALE/ZACHTE HUID MAKEN
Benodigdheden :
PSP 9 (Ik heb in het engels dus de woorden die ik in de uitleg gebruik zijn ook engels, maar ik doe er wel uitleg bij van waar het staat)
Uitleg :

DIT GAAN WE DOEN :

http://i35.tinypic.com/ofdhnd.jpg

Oke, als je de afbeelding hebt geopent in psp dan ga je boven in de menubalk naar Adjust (6e balkje van links), en dan de 2e optie ; Photo Fix, en dan de 5e optie van boven, Digital Camera Noise Removal. Dan opent zich dit schermpje . En dan kun je op dat verkleinde fotootje rechts onder in het schermpje, met je rechtermuisknop ingedrukt die kruisjes verplaatsen naar de plaatsen waar jij wilt dat de huid egaler wordt, en dan zie je boven het voorbeeld van links- hoe het was, en rechts- hoe het wordt. Je kunt links onder in het scherm (waar ik overal 40,0 heb staan) zelf tientallen invullen zoals 10 20 30 40 50 60 70 80 90, en dat staat voor hoe veel je wilt dat het opvalt. Dus als je 10 hebt zul je niet veel verschil zien, terwijl als je 90 hebt zul je erg veel verschil zien. Ik zou het percentage niet té hoog zetten, dan kan het algauw nep lijken. Verder heeft de Correction Blend (links onder in datzelfde schermpje) ook nog ermee te maken hoe erg je wilt dat het opvalt. Dat heb ik zoals je kunt zien op de foto op 70,0 staan. Als je tevreden bent klik je op OK. En dan zie je daaronder dat hij even laadt, en dan is hij klaar :slightly_smiling_face:

-----------------------------------------------------------------
LET OP; alle uitleg die ik maak, heb ik wel gedaan met psp 9.

UITLEG VOOR ; 1 ding gekleurd & de rest zwart wit.
Ik doe het even met

http://i34.tinypic.com/24qr5ua.jpg

dit plaatje. Oke we beginnen met het plaatje te kopieeren. (ctrl c) en dan plakken (ctrl v) dan heb je als het goed is DIT. Gewoon 2 dezelfde plaatjes in kleur dus, dan doe je 1 van de 2 plaatjes zwart wit. Dat doe je door daarboven in de menubalk op Image te klikken, en dan de 15e optie van boven ‘Greyscale’. Dan heb je 1 plaatje in kleur, en 1 plaatje in zwart wit. Dan kopieer je het zwart witte plaatje (ctrl c) en klik je het kleur plaatje aan, en plak je het zwart witte plaatje op het kleuren plaatje (ctrl l) Dan is het kleuren plaatje dus weer zwart wit geworden, dan klik je op de 11e optie van boven links in het menu op Eraser Tool (X) en maak je het deel wat je gekleurd wil (bij dit voorbeeld plaatje doe ik de ballonen) dan kies je daarboven in het menu de maat van het rondje, hoe grotere delen je gekleurd moet hebben hoe groter rondje je moet hebben, en dan kleur je het in wat je gekleurd wil hebben. En dan komt het er

http://i35.tinypic.com/2ntzjx5.jpg

zo uit te zien :slightly_smiling_face:

; Uitleg © by Kusje-Ylze, zelf gemaakt.

Als jullie willen kan ik ook nog een uitleg maken hoe je met PSP 9 een zachte/egale huid kan maken ?

welke is beter? psp10 of psp 9

Ehm psp 10 is nieuwer, maar ik gebruik zelf psp 9 omdat ik niet weet hoe ik met psp 10 een zachte/egale huid moet maken.

is dit gratis dan ? :stuck_out_tongue:
sory mr zag t nergens staan haha
xx

Ja het is gratis :stuck_out_tongue: ik heb het er nu onder gezet :wink:

de crack links zijn geblokeer bij mij 0.o

:astonished: hoe bedoel je geblokkeerd?

Ja graag!

nou hij doet het niet omdat het een site is die “treaths” ofzo heeft…
dat het een illegale site is, en dat je als je info wil over waarom het fout is je op een link moet drukken ofzo -.-

Oke ! Dan zal ik dat nu ff maken :slightly_smiling_face:
het is súper makelijk hihi

ik heb die psp9 al op me computer gehad, die trial daarvan… Maar hoe kan ik dit dan downloaden want dat werkt niet meer ? en ik had het al van me computer verwijdert enzo…

Ik ben hem nu aan het downloaden, ik hoop alleen dat het ook lukt met vista :slightly_smiling_face:

UITLEG ZACHTE HUID STAAT IN 1E POST :slightly_smiling_face:

Heb je hem hélemaal verwijdert ?
Want als het goed is kun je hem dan gewoon downloaden, en dat er dan staat u heeft nog 0 dagen over ofzo… ?

Ja als het goed is moet dat lukken :slightly_smiling_face:
Ik heb het op de laptop ook gedaan namelijk en daar staat ook vista op.

Okee, ik ben nu klaar met downloaden, maar… als ik hem opstart staat dat ik nog 60 dagen heb… klopt dit wel?

ja er staat nu nog 0 dagen over, kan ik dan die crack erover downloaden en dat ie het gwn doet of? :grinning:

Ja als het goed is wel :slightly_smiling_face:
Probeer maar is

Dankje dankje dankje dankje ! hij doet het weer eindelijk :grinning: