Hee
Volgens mij bestaat hier nog geen topic voor dus ik heb even een nieuwe gemaakt.
Op Youtube is een scheikundeleraar zo aardig geweest geweldige filmpjes te maken haha, sinds ik die kijk snap ik het opeens.
Nou vind ik natuurkunde erg lastig en dus wou ik vragen of iemand ook zulke filmpjes van natuurkunde kent?
Hoop dat iemand me kan helpen!
Als je filmpjes van andere vakken wel kent ook graag posten misschien heeft iemand er nog wel wat aan (:
Voor ieder denkbaar vak en onderwerp kun je op YouTube filmpjes vinden. Wel is het zo dat heel veel (goede) filmpjes in het Engels zijn.
Bedankt voor je reactie het klopt dat er veel uitleg filmpjes zijn. Wat is alleen bedoelde is of je iemand kent met een heel kanaal vol met alles wat je moet weten voor je examen. Die scheikundeuitleg (het heet scheikundelessen) heeft bijvoorbeeld 194 video’s en dan heb je bijna alles wat je moet weten
Ooh meneer scheikundelessen is zo fijn! haha
Voor natuurkunde is er iets van ‘4beta’ die wel fijn is
haha ja he
Dankje voor de tip! die ga ik eens bekijken
jaa Sieger kooi, hahah, geweldige man! Door hem lijkt alles ineens zo makkelijk en logisch!
Ik weet dat er ook zo’n kanaal is voor biologie.
Daarnaast heeft klokhuis ook heel veel nuttige afleveringen die je allemaal kunt terugvinden op het internet. Mijn biologieleraar heeft ons op die manier bijvoorbeeld de leverfuncties uitgelegd.
Dankje voor de tip, Docent Eco is ook erg handig voor economie. Voor een toets hoor je vaak nog iedereen over hem praten haha
hahaha ja klopt
Voor de mensen die tweetalig doen onder ons.
Horrible History (geloof ik) is ook ontzettend handing voor geschiedenis dingen.
Dat is ook een goede tip. Dankje!
http://www.youtube.com/VUexamenhulp voor uitleg bij sommige examenopgaves, heel veel natuurkunde, maar ook wiskunde B en biologie
voor het vak engels?
Dat is mijn docent haha:)
Dit is niet van Youtube maar je hebt heel veel vakken als je er Academie.nl achter zet:
Wiskundeacademie.nl
Duitsacademie.nl
scheikundeacademie.nl
Ga zo maar door,